شوک به هواداران پرسپولیس؛ قلی‌زاده منتفی شد!

شوک به هواداران پرسپولیس؛ قلی‌زاده منتفی شد!

پایگاه خبری فوتبالی- طبق ادعای محمدحسین میثاقی، حضور علی قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شده است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در ۲ هفته ابتدایی لیگ برتر به ترتیب برابر ذوب‌آهن و تراکتور قرار گرفت و نتایج مشابهی را کسب کرد. شاگردان خوان کارلوس گاریدو با ۲ تساوی یک - یک هنوز طعم پیروزی را نچشیده‌اند و از همین ابتدای راه انتقادات نسبت به سبک بازی قرمزهای تهران شروع شده است.

هواداران اعتقاد دارند پرسپولیس باید در پست وینگر تقویت شود، جایی که قرمزها مهدی ترابی را از دست دادند و فرشاد احمدزاده را جایگزین کردند. مدیریت باشگاه هم طی ۲ مرحله با علی قلی‌زاده وارد مذاکره شد که مرحله دوم بسیار جدی‌تر دنبال می‌شود.

قلی‌زاده برای حضور در پرسپولیس چراغ سبز نشان داده بود و برای همین رضا درویش با باشگاه لخ‌پوزنان بر سر میز مذاکره نشست؛ مذاکره‌ای که حالا طبق ادعای محمدحسین میثاقی حاصلی نداشته است.

مجری تلویزیون در برنامه شب گذشته فوتبال برتر گفت: “علی قلی‌زاده منتفی شده است. رقم لخ‌پوزنان به‌شکلی است که انگار از این انتقال رضایت ندارند و تا جایی که من می‌دانم، قلی‌زاده پرسپولیسی نمی‌شود”.

باشگاه لخ‌پوزنان با رقم سنگینی قلی‌زاده را به خدمت گرفت و بدیهی است او را به‌سادگی از دست ندهد. اکنون طبق شنیده‌ها خوان کارلوس گاریدو یک گزینه خارجی را به رضا درویش معرفی کرده و باید دید درنهایت آیا قرمزهای تهران وینگر جدیدی جذب خواهند کرد یا نه.

5793