گزارش ویژه / روح مهرداد بی‌خبر از فسخ شوک آور استقلال؛ گاف باشگاه، محمدی را پرسپولیسی می‌کند؟

گزارش ویژه / روح مهرداد بی‌خبر از فسخ شوک آور استقلال؛ گاف باشگاه، محمدی را پرسپولیسی می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- برخی خبرهای باورنکردنی و غیررسمی حاکی از ممکن است مهرداد محمدی طی یک تصمیم جنجالی قرارداد جدیدی با استقلال امضا نکند و حتی راهی تیمی مثل پرسپولیس شود.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته بود که محمدحسین میثاقی ادعا کرد قرارداد مهرداد محمدی با استقلال به‌شکل یک‌طرفه از سوی باشگاه استقلال فسخ شده است، خبری که واکنش‌های مختلفی را به‌دنبال داشت و حتی برخی افراد مجری فوتبال برتر را به دروغگویی متهم کردند. حتی مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال هم در توییتی عجیب خبر فسخ با مهرداد محمدی را تکذیب کرد اما مجری برنامه فوتبال برتر دیشب هم گفت که سند فسخ قرارداد باشگاه با مهرداد محمدی را دارد!

میثاقی اما امروز با انتشار یک استوری اینستاگرامی از نامه فسخ محمدی رونمایی کرد تا روسیاهی برای کسانی بماند که می گفتند هیچ فسخی اتفاق نیفتاده است. طبق این نامه قرارداد محمدی در تاریخ 31 مرداد ماه توسط باشگاه استقلال فسخ شده است و دیگر اعتباری در سازمان لیگ ندارد. 

دلیل این اقدام مدیران باشگاه استقلال، ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو بوده و حالا نه‌تنها از مدت محرومیت مهرداد کاسته نمی‌شود بلکه فرشید سمیعی برای امضای قرارداد جدید باید با محمدی به توافق برسد.

هر زمانی که قرارداد مهرداد محمدی در سازمان لیگ به ثبت برسد، ادامه محرومیت این بازیکن محاسبه می‌شود و اکنون طبق استعلام‌های انجام شده، مهرداد محمدی تنها یک جلسه از محرومیت خود را سپری کرده و اگر این محرومیت کاهش پیدا نکند، محمدی 5 هفته دیگر هم از میادین دور خواهد بود.

داستان زمانی جالب می‌شود که طبق خبرهای تایید شده و موثق، روح مهرداد محمدی از فسخ شدن قراردادش خبر نداشته و برای همین شوکه شده است!

محمدی حتی در آخرین تمرین استقلال هم حضور داشته و حالا با استعلام از سازمان لیگ متوجه شده باشگاه استقلال بدون اینکه به او اطلاع بدهد، دست به چنین کار زده است. در این بین برخی مدیران استقلال در مصاحبه‌هایی ناشناخته با برخی رسانه‌ها و فعالان مجازی نزدیک به فرشید سمیعی و جواد نکونام که بدون آوردن اسمی از آن‌ها منتشر شده، ادعا کرده‌اند مهرداد محمدی قرارداد دیگری به امضا رسانده و جای هیچ نگرانی نیست! 

مهرداد محمدی ظاهرا از این موضوع شدیدا دلخور شده و اعلام کرده فعلا قصد شرکت در تمرینات استقلال را ندارد!

فرشید هاشم سمیعی گمان می‌کرده با این راهکار هم قرارداد گوستاوو را ثبت می‌کند و هم محرومیت مهرداد محمدی در عین حال کاهش پیدا می‌کند اما آقای به اصطلاح حقوق‌دان در مورد این موضوع اشتباه کرده و حالا خطر بزرگی آبی‌ها را تهدید می‌کند. حالا حتی شنیده می‌شود سقف قرارداد آبی‌ها تکمیل شده و آن‌ها اگر می‌خواهند با مهرداد قرارداد جدیدی منعقد کنند، باید یک بازیکن را از لیست خارج یا سایر بازیکنان مانند فصل گذشته روی مبلغی از قرارداد خود چشم‌پوشی کنند.

بازار نقل‌وانتقالات تابستانه لیگ بیست وچهارم تا بیست‌وهشتم شهریورماه ادامه دارد و مدیران باشگاه استقلال امیدوارند که در ۲۲ روز پیش‌رو بتوانند با فروش برخی بازیکنان سقف بودجه خود را افزایش دهند؛ در غیر این‌صورت، نام مهرداد محمدی خارج از فهرست آبی‌ها می‌ماند. راه دیگر هم کسب پیروزی در اولین بازی آسیایی مقابل الغرافه قطر است که در این‌صورت پاداش این پیروزی می‌تواند باعث رشد سقف بودجه استقلالی‌ها شود.

از سوی دیگر شنیده شده باشگاه پرسپولیس که اکنون در جستجوی یک وینگر باکیفیت است، احتمال دارد با مهرداد محمدی وارد مذاکره شود و در صورتی که قرمزها با این بازیکن قرارداد امضا کنند، زخم کاری به استقلال می‌زنند که کارگردان آن رضا درویش خواهد بود. 

میلاد محمدی اکنون عضوی از قرمزهای تهران است و شاید بتواند برادر خود را راضی به حضور در پرسپولیس کند چراکه طبق ویدیوهای منتشر شده در سالهای نه چندان دور، هر دو برادر طرفدار پرسپولیس هستند و حتی لیدر جایگاههای پرسپولیس در ورزشگاه آزادی هم بوده اند اما دست سرنوشت باعث امضای قرارداد مهرداد محمدی با استقلال شد.

۵۷۹۳