حیدری: ورزشگاه امام رضا (ع) تمام تاییدیه‌های AFC را دارد/ وضعیت چمن آنقدر هم بد نیست

حیدری: ورزشگاه امام رضا (ع) تمام تاییدیه‌های AFC را دارد/ وضعیت چمن آنقدر هم بد نیست

پایگاه خبری فوتبالی- دبیر هیات فوتبال استان خراسان رضوی گفت: ورزشگاه امام رضا (ع) تاییدیه های لازم برای مسابقات بین المللی را دارد و اگر لازم باشد چمن ورزشگاه ترمیم خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس دو نماینده ایران در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا محسوب می‌شوند اما هنوز ورزشگاه میزبان دیدارهای خانگی این دو تیم برای میزبانی از حریفان آسیایی خود مشخص نیست. هر دو باشگاه امیدوار بودند که ورزشگاه آزادی به مسابقات آسیایی آنها برسد اما با شرایط موجود نه تنها ورزشگاه آزادی بلکه ورزشگاه تختی هم آماده این مسابقات نخواهد شد تا هر دو تیم با چالش جدی برای تعیین ورزشگاه جهت انجام بازی‌های خود رو به رو شوند.

داوود رفعتی دبیر کارگروه نظارت بر استانداردسازی ورزشگاه‌های کشور در خصوص میزبانی این دو تیم در لیگ نخبگان آسیا نیز گفته؛ با توجه به شرایط موجود احتمالاً هر دو تیم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا (ع) از حریفان آسیایی خود میزبانی خواهند کرد.

محسن حیدری دبیر هیأت فوتبال استان خراسان رضوی در خصوص وضعیت ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برای میزبانی از استقلال و پرسپولیس گفت: متولی این ورزشگاه تربیت بدنی آستان قدس رضوی است اما تا جایی که اطلاع دارم این ورزشگاه تمام تاییدیه های کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای انجام بازی‌های بین المللی را دارد و مشکلی در این زمینه نیست.

او ادامه داد: برگزاری تمام بازی‌ها منوط به مجوز از سوی نهادهای ذی ربط است که باید در این مورد نظرات خود را بدهند و پس از آن تصمیم به انجام بازی گرفته شود.

حیدری در رابطه با کیفیت چمن ورزشگاه امام رضا (ع) که در بازی دو تیم ذوب آهن و هوادار نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار نبود گفت: آن طور که برخی از رسانه‌ها به آن اشاره کرده اند کیفیت چمن این ورزشگاه خیلی هم بد نیست اما اگر بنا به برگزاری بازی‌های استقلال و پرسپولیس باشد قطعاً چمن این ورزشگاه مورد ترمیم قرار خواهد گرفت تا در این زمینه هم مشکلی به وجود نیاید. در مجموع تربیت بدنی آستان قدس رضوی که متولی این ورزشگاه است تصمیمات مربوطه را می‌گیرد و شورای تأمین استان هم باید در رابطه با برگزاری بازی نظر دهد.

7474