منتظر محمد فردا در اراک؛ جمع استقلالی‌ها جمع می‌شود!

منتظر محمد فردا در اراک؛ جمع استقلالی‌ها جمع می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن جوان عراقی فردا به اراک سفر می‌کند تا جدیدترین خرید آلومینیوم باشد.

به گزارش فوتبالی، آلومینیوم اراک در لیگ بیست‌وسوم عملکرد خوبی با مجتبی حسینی داشت و این سرمربی به‌مدت یک‌فصل دیگر پذیرفت در اراک حضور داشته باشد.

حسینی اکنون با گذشت ۲ هفته از فصل جدید، ۲ مساوی کسب کرده است و نسبتا اوضاع خوبی در جدول رده‌بندی دارد. در این بین، محمد رجاییان مدیرعامل آلومینیوم اراک دست روی ۲ مهره استقلال گذاشته است و احتمالا این بازیکنان خریدهای جدید ایرالکو باشند.

کوین یامگا فرانسوی که با تاکید جواد نکونام از لیست آبی‌ها کنار گذاشته شده، چند جلسه‌ای است در تمرینات آلومینیوم اراک حضور دارد اما هنوز پیوستن این بازیکن به جمع شاگردان مجتبی حسینی مشخص نیست. 

دیگر بازیکن مدنظر آلومینیوم کسی نیست جز منتظر محمد؛ ستاره جوان عراقی در نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وسوم به استقلال پیوست اما هیچ‌وقت نتوانست در ترکیب آبی‌ها قرار بگیرد و برای همین ابتدا به مس رفسنجان قرض داده شد و اکنون در آستانه پیوستن به آلومینیوم اراک قرار گرفته است.

قرارداد منتظر محمد با استقلال، یک‌طرفه و از سوی باشگاه فسخ شد و اکنون این بازیکن در بازار، آزاد محسوب می‌شود و تحت قرارداد هیچ تیمی نیست.

طبق شنیده‌های خبرنگار فوتبالی، مذاکرات آلومینیوم اراک با منتظر پیشرفت خوبی داشته و بازیکن عراقی برای عقد قرارداد خود با ایرالکو، فردا راهی اراک می‌شود. باید دید چه زمانی آلومینیوم اراک از منتظر رونمایی می‌کند و آیا این بازیکن می‌تواند مهره قابل اتکایی برای حسینی باشد یا نه.

۵۷۹۳