فوری و رسمی؛ علیرضا بیرانوند به تراکتور پبوست

فوری و رسمی؛ علیرضا بیرانوند به تراکتور پبوست

پایگاه خبری فوتبالی- سنگربان فصل گذشته بالاخره به تیم تراکتور تبریز پیوست.

به گزارش فوتبالی، علیرضا بیرانوند بعد از مدت‌ها حرف و حدیث به طور رسمی به تراکتور پیوست. بیرانوند بعد از پایان لیگ  بیست و سوم قراردادش با پرسپولیس را به صورت یکطرفه فسخ کرد که این اتفاق با اعتراض باشگاه پرسپولیس مواجه شد.

این اعتراض باعث شد بیرانوند و باشگاه تراکتور برای عقد قرارداد به صورت رسمی مدتی دست نگه دارند تا خطری آنها را تهدید نکند. اما باشگاه تراکتور دقایقی پیش با انتشار یک ویدیو به صورت رسمی از عقد قرارداد با دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران داد.

در این ویدیو یک کتاب با نام «خانه‌ای با شیروانی قرمز» دیده می‌شود که روی آن یک گوشی تلفن همراه وجود دارد. گوشی هم نشان می‌دهد که سعید مظفری زاده سرپرست مدیر عاملی باشگاه تراکتور در حال تماس با علیرضا بیرانوند است.

کانال رسمی باشگاه تراکتور هم با خبر این انتقال بزرگ را تایید کرد. در خبری که کانال رسمی باشگاه تراکتور با تیتر «سنگربان شماره یک تیم ملی در تراکتور» منتشر کرده آمده است: «پس از مذاکره و توافق با سعید مظفری‌زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه، علیرضا بیرانوند با عقد قرارداد رسمی به عضویت تراکتور درآمد.

این دروازه‌بان 31 ساله سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های نفت تهران، پرسپولیس، رویال آنتورپ در بلژیک و باشگاه بوآویستا در پرتغال را در کارنامه دارد. بیرانوند در 71 بازی از قفس توری تیم ملی محافظت کرده و در رقابت‌های مهم همچون جام جهانی و جام ملت‌های آسیا تجربه بازی دارد.»

تراکتور پیشتر دو بازیکن دیگر پرسپولیس یعنی مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر را هم جذب کرده بود. اما حالا اعلام رسمی جذب بیرانوند نشان می‌دهد که تراکتوری‌ها از قانونی بودن فسخ قرارداد او اطمینان پیدا کرده‌اند.

1359