کنایه رضاییان به درویش؛ احترام مهمترین عامل استقلالی شدنم بود

کنایه رضاییان به درویش؛ احترام مهمترین عامل استقلالی شدنم بود

پایگاه خبری فوتبالی- رامین رضاییان در جدیدترین مصاحبه‌اش به عنوان بازیکن استقلال به نکته جالبی اشاره کرده است. 

به گزارش فوتبالی، رامین رضاییان که در دو فصل اخیر لیگ برتر عملکرد بسیارخوبی را از خودش برجای گذاشت و بدون تردید یکی از اثرگذارترین بازیکنان سپاهان در همه مسابقات بود حالا به خدمت استقلال درآمده و در فصل آتی برای آبی‌ها بازی خواهد کرد. 

از رضاییان به عنوان یکی از جنجالی‌ترین انتقال‌های تاریخ فوتبال ایران یاد می‌شود؛ چون این بازیکن چند سال در پرسپولیس بازی کرد و هم در دربی مقابل استقلال گلزنی. اما اگر بخواهیم از این بحث‌ها عبور کنیم به موضوع قابل تامل‌تری برمی‌خوریم!؛ چرا رامین به پرسپولیس بازنگشت؟ این سوال به شدت ذهن هواداران پرسپولیس را مکدر کرده است. 

گویا رامین رضاییان هم از هواداران پرسپولیس و هم مدیران این تیم به شدت دل‌خور است؛ هواداران پرسپولیس در بازی برگشت تیم‌شان مقابل سپاهان که در ورزشگاه آزادی برگزار شد از خجالت رضاییان درآمدند و گویا به او فحاشی کردند که همین واکنش وی را در مصاحبه بعد از بازی با خبرنگاران در بر داشت که گفت " هواداران استقلال به من همیشه احترام گذاشتند"

علاوه بر این خود رامین در مصاحبه‌اش با دوربین باشگاه استقلال عنوان کرد که مدیران و مربیان استقلال به من احترام گذاشتند و از دو روز پیش به من زنگ نزدند که همین می‌تواند کنایه‌اش به رضا درویش باشد که گویا از دو روز قبل بطور رسمی خواهان جذب رضاییان شده بود. 

به هرحال خود رامین به صراحت عنوان کرد که عده‌ای قلب او را شکاندند و البته به او احترام نگذاشتند که همین یکی از عوامل مهم او برای استقلالی شدن بوده است.

9098