گاریدو روی مدار تساوی؛ دومین بازی هم بدون برد تمام شد

گاریدو روی مدار تساوی؛ دومین بازی هم بدون برد تمام شد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی اسپانیایی در دومین بازی خود بر روی نیمکت پرسپولیس هم موفق نشد اولین بردش را جشن بگیرد.

به گزارش فوتبالی، تقابل تراکتور و پرسپولیس با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا قرمزهای تهرانی برای دومین بازی متوالی خود در لیگ برتر هم نتوانند به پیروزی برسند و فعلا با بردن در لیگ بیست و چهارم بیگانه باشند.

گاریدو که در تابستان جاری به عنوان جانشین اوسمار ویرا معرفی شد و هدایت قهرمان دو فصل اخیر فوتبال ایران را برعهده گرفت هنوز نتوانسته با این تیم به بردی برسد و بعد از تساوی در برابر ذوب آهن، مقابل تراکتور هم ترمزش کشیده شد تا همچنان روی مدار مساوی سیر کند.

این سرمربی اسپانیایی که رزومه پر زرق و برقی هم دارد بدون شک اگر نتواند در هفته پیش رو از پس فولاد بر بیاید و در پایان مسابقه باز هم امتیاز از دست بدهد قطعا با یک چالش جدی مواجه خواهد شد. گاریدویی که همچنان با فضای فوتبال ایران آشنایی کامل ندارد و همین موضوع در تعویض‌ها و ترکیب‌هایی که برای پرسپولیس می‌چیند کاملا مشهود است.

هر چند نباید از قرعه سختی که در ابتدای مسابقات برای گاریدو و تیمش رقم خورده هم چشم‌پوشی کرد. به هر حال پرسپولیس در بین مدعیان قهرمانی با چالشی‌ترین قرعه ممکن مواجه شده و همین تا حدودی می‌تواند کار را برای این تیم سخت کند. 

9098