خوش سلیقه مثل آلوز؛ استارت پاس گل‌ها از پرسپولیس

خوش سلیقه مثل آلوز؛ استارت پاس گل‌ها از پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی - ریکاردو آلوز اولین پاس گل فصل خود را مقابل پرسپولیس ارسال کرد.

به گزارش فوتبالی، دیدار دیروز تیمهای تراکتور و پرسپولیس از چارچوب هفته دوم لیگ برتر به تساوی یک بر یک به انجامید تا بازی بزرگ هفته در تبریز و با حضور بیش از ۸۰ هزار تماشاگر برنده‌ای نداشته باشد.

اما تراکتور در دومین هفته هم توانست گل بزند و این گل برای تراکتوری‌ها مزه دیگری داشت. گلی که مقاومت الکسیس گندوز را بالاخره شکست و ورزشگاه را غرق در خوشحالی کرد؛ اگر چه این شادی دوام چندانی نداشت و در نهایت بازی با گل تساوی بخش ایوب العملود به تساوی کشیده شد.

اما گل تراکتور از منظر دیگری برای پرشورها خوشحالی بیشتری هم داشت و آن به سرانجام رسیدن این گل با همکاری دو کاپیتان این تیم بود و ریکاردو آلوز و شجاع خلیل‌زاده دو بازیکن محبوب تراکتوری‌ها سازنده و پردازنده این گل بودند.

آلوز که طی دو فصل اخیر توانسته به عنوان آقای پاس گلی لیگ برتر برسد، در بازی اول تیمش مقابل مس رفسنجان نتوانسته بود پاس گلی ارسال کند. اما در بازی دیروز و در بهترین بازی ممکن استارت گلسازی‌های خود را زد و با سانتر دقیقی که داشت، شجاع خلیل زاده را در موقعیت گلزنی قرار داد و در نهایت دروازه گندوز باز شد.

نکته دیگر اینکه «ریکی» در ۱۰ بازی اخیر تراکتور برابر پرسپولیس، استقلال و سپاهان نتوانسته بود پاس گل ارسال کند و دیروز بعد از مدتی طولانی در یک بازی بزرگ اثرگذاری ویژه‌ای داشت.

باید منتظر ماند و دید ریکی می‌تواند برای سومین فصل متوالی در سومین فصل حضورش در لیگ برتر ایران و تراکتور باز هم عنوان آقای پاس گلی را تصاحب کند یا نه.

1997