پایان رسمی شایعه پرسپولیس‌ - شجاع؛ خلیل‌زاده دل تراکتور را قرص کرد

پایان رسمی شایعه پرسپولیس‌ - شجاع؛ خلیل‌زاده دل تراکتور را قرص کرد

پایگاه خبری فوتبالی- شجاع خلیل‌زاده اعلام کرد نیم فصل دوم هم در تراکتور حضور خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، شجاع خلیل‌زاده کاپیتان این فصل تراکتوری‌هاست که پس از چند فصل بازی در قطر ترجیح داد دوباره به لیگ برتر ایران بازگشته و پیراهن تراکتور را مجدداً بر تن کند. مدافع ۳۴ ساله و باتجربه‌ای که بازوبند کاپیتانی تی‌تی‌ها را هم بر بازو بسته و رابطه خوبی هم در حال حاضر با هواداران تیمش دارد.

خلیل‌زاده که با عارف آقاسی زوج دفاعی خوبی هم در تراکتور تشکیل داده و در اکثر دقایق نیم فصل اول جزو بازیکنان مورد اعتماد پاکو خمز هم بوده، تنها نماینده قرمزهای تبریزی در تیم ملی هم هست، هر چند این مدافع معتقد است باید بازیکنان بیشتری از تراکتور به اردوی ملی دعوت می‌شدند.

اما در مدت اخیر شایعات و گمانه‌زنی‌های تایید نشده‌ زیادی مبنی بر بازگشت شجاع خلیل‌زاده به پرسپولیس باتوجه به مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی وجود داشت که در نهایت کاپیتان تراکتور در پایان آخرین بازی نیم فصل تیمش همه این ابهامات را برطرف کرده و اعلام کرد که به طور قطع ادامه فصل هم با تراکتور خواهد بود.

خلیل‌زاده در پاسخ به خبرنگار “فوتبالی” در میکسدزون ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز چنین گفت: «از اول فصل با هم شروع کرده‌ایم و تا پایان فصل هم کنار هم هستیم. روزهای سخت و راحت کنار همیم و برای موفقیت و بالا بردن پرچم تراکتور می‌جنگیم. صد در صد کنار تراکتورم و با این تیم ادامه می‌دهیم.»

1997