رسمی؛ هافبک باتجربه آلمانی به منچسترسیتی بازگشت

رسمی؛ هافبک باتجربه آلمانی به منچسترسیتی بازگشت

پایگاه خبری فوتبالی- ایلکای گوندوغان، هافبک فصل گذشته بارسلونا، پس از یک فصل دوری دوباره به منچسترسیتی بازگشت و امروز قرارداد رسمی خود را با این باشگاه امضا کرد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا پس از به وجود آمدن مشکلاتی برای ثبت قرارداد دنی اولمو، تصمیم گرفت تا ایلکای گوندوغان را به صورت رایگان به منچسترسیتی بدهد. این بازیکن فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی در خط هافبک بارسلونا داشت، اما مشکلات مالی این باشگاه مانع ادامه همکاری او با کاتالان‌‌ها شد.

گوندوغان در فصل جدید شماره 19 منچسترسیتی را به تن می‌کند و به احترام متئو کواچیچ سراغ پیراهن شماره 8 نمی‌رود. پیش از این شماره 19 منچسترسیتی به تن خولیان آلوارز بود، بازیکنی که این تابستان تصمیم گرفت راهی اتلتیکو مادرید شود. قرارداد گوندوغان با منچسترسیتی یک ساله است. حالا باید دید آیا بازوبند کاپیتانی هم به او برمی‌گردد یا خیر؟

این هافبک آلمانی پس از بازگشت دوباره به منچسترسیتی گفت: «از دوران هفت سال حضورم در منچسترسیتی کاملا راضی بودم. من توانستم در این باشگاه هم به عنوان یک انسان و هم به عنوان بازیکن پیشرفت کنم. من در اینجا رابطه بسیار خوبی با هواداران برقرار کردم و به موفقیت‌های فوق‌العاده‌ای رسیدم. فرصت بازگشت به این باشگاه برای من بسیار ارزشمند است.»

حالا با خروج گوندوغان باید دید بارسلونا می‌تواند قرارداد خرید جدید خود، یعنی دنی اولمو را به ثبت برساند یا خیر؟ گفته می‌شود که همچنان بارسلونا به پول نیاز دارد تا بتواند این قرارداد را رسما در سامانه لالیگا به ثبت برساند. در روزهای آتی احتمالا لنگله و ویتور روکه هم از بارسا جدا خواهند شد.

1428