تنها گلزن تراکتور با سه لوگو مختلف؛ کاپیتان خلیل‌زاده!

تنها گلزن تراکتور با سه لوگو مختلف؛ کاپیتان خلیل‌زاده!

پایگاه خبری فوتبالی - شجاع خلیل‌زاده با هر سه لوگوی اخیر تراکتور موفق به گلزنی شده است.

به گزارش فوتبالی، شجاع خلیل‌زاده کاپیتان تیم پرستاره تراکتور است. مدافع باتجربه‌ای که در بازی دیروز موفق به انجام کاری شد که ستاره‌های تراکتور در خط حمله در انجام آن ناکام بودند و تنها بازیکنی از تیم تبریزی بود که توانست دروازه الکسی گندوز را باز کند و گل مهمی را برای تیمش به ثمر برساند.

کاپیتان تراکتور که فصل گذشته هم موفق به گلزنی برای پرشورها شده بود، این گل را با سانتر ریکاردو آلوز و ضربه سر وارد تور دروازه سنگربان الجزایری کرد تا نشان دهد همچنان در زدن ضربات سر مهارت خاصی دارد و البته شاید شجاع بدشانس بود که گل حساس واو منجر به کسب سه امتیاز تیمش نشد.

اما شاید جالب باشد بدانید که شجاع خلیل‌زاده که حدود ۹ سال پیش دوران خدمت سربازی خود را در تراکتور گذرانده، تنها بازیکنی است که توانسته با سه لوگوی اخیر تراکتور گلزنی کند!

شجاع در دوران اول حضورش در تبریز برای تراکتور گلزنی کرده بود تا با لوگوی خاطره انگیز تراکتورسازی به عنوان گلزن عکس یادگاری بگیرد. کاپیتان تی‌تی‌ها فصل گذشته هم با لوگویی که تازه عوض شده گلزنی کرده و این فصل هم با لوگوی جدید موفق به انجام این کار شد تا به رکورد جالبی در این زمینه دست یابد.

خلیل‌زاده فقط با لوگوی ابتدایی تراکتور که در زمان تاسیس طراحی شده بود، موفق به گلزنی نشده که البته آن زمان شجاع فوتبال هم بازی نمی‌کرد اما در هر حال کاپیتان شجاع با گلزنی در زمانهای مختلف نشان داده مردی برای تمام ادوار تراکتوری هاست!

1997