یادگار و طنین نام یک بازیکن؛ بیرانوند، بیرانوند!

یادگار و طنین نام یک بازیکن؛ بیرانوند، بیرانوند!

پایگاه خبری فوتبالی - علیرضا بیرانوند بیشتر از همه بازیکنان تراکتور توسط هواداران این تیم تشویق شد.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در هفته دوم لیگ برتر دیروز از پرسپولیس میزبانی کرد تا پرشورها برای اولین بار تیم پرستاره این فصل خود را ببینند. دیداری که در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید اما شکل بازی شاگردان دراگان اسکوچیچ باعث رضایت تی‌تی‌ها شد و بعد از مدت‌ها شاهد سر دادن شعار عیبی یوخ در ورزشگاه بودیم.

تراکتوری‌ها عادت دارند پیش از شروع بازی و هنگام گرم کردن، بازیکنان خودی را تشویق کنند و البته بازیکن مربوطه هم به رسم عادت ورزشگاه یادگار، هنگام تشویق نامش باید سمت سکو‌های دو طرف رفته و برای آن‌ها دست تکان دهد؛ موضوعی که خارجی‌های جدید تراکتور ابتدا به آن آگاهی نداشتند و توسط هم تیمی‌ها حین تشویق توجیه شدند!

اما جدای از عادت تشویق همگی بازیکنان، نامی که بیش از همه توسط سکوهای پرشور تراکتوری سر داده می‌شد، علیرضا بیرانوند بود. دروازه‌بان شماره یک تیم ملی که با انتقالی جنجالی راهی تبریز شده و مورد اقبال شدید هواداران تیم جدیدش قرار گرفته است.

بیرو حتی حین بازی هم چندین و چند بار توسط هواداران پرشمار حاضر در استادیوم تشویق شد و البته هر بار با بالا بردن دست‌ها به ابراز احساسات پرشورها پاسخ می‌داد تا این بازیکن جنجالی در مواجهه با تیم سابق، مانور محبوبیتی جالب در تبریز داشته باشد.

موضوعی که در میکسدزون از بیرانوند سوال هم شد و وی در پاسخ به تشویق زیاد توسط تی‌تی‌ها چنین گفت: «دست‌بوس تک‌تک‌شان هستم و شرمنده‌ام کردند. امروز حس کردیم 12 نفره هستیم و مردم تبریز عاشقانه تیم‌شان را تشویق می‌کنند. خواهشی که از هواداران تراکتور دارم این است که همه دیدارها را مثل امروز ببینند. هفته آینده با هوادار و سپس مسابقات آسیایی در پیش داریم. دوست دارم در دیدارهایی مثل استقلال خوزستان و ذوب‌آهن هم ورزشگاه را پُر از تماشاگر ببینم.»

1997