ماجرای گلایه درویش از فدراسیون؛ شاید به اورونوف مربوط باشد!

ماجرای گلایه درویش از فدراسیون؛ شاید به اورونوف مربوط باشد!

پایگاه خبری فوتبالی – دلیل انتقاد تند مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از افزایش سقف بودجه نمایندگان ایران در آسیا چه بود؟

به گزارش فوتبالی، شب گذشته افزایش سقف بودجه تیم‌های آسیایی به صورت رسمی اعلام شد. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس هم در دو مصاحبه متوالی شدیدا بابت این اتفاق از فدراسیون فوتبال گلایه کرد.

گفته می‌شود یکی از دلایل انتقادهای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، به خاطر ماجرای اوستون اورونوف است.

گویا درویش در جلسه چند روز قبل اعلام کرده به شرطی با افزایش سقف بودجه موافقت می‌کند که هم سهمیه خارجی این تیم نسوزد هم اینکه اوستون اورونوف به لیست بازیکنان زیر ۲۵ سال این تیم اضافه شود.

این موضوع تا روز گذشته به قطعیت نزدیک نشده بود و همین مسئله، عصبانیت شدید مدیرعامل پرسپولیس را در پی داشت و باعث شد  درویش خطاب به مسئولان فدراسیون فوتبال صحبت‌های تندی را داشته باشد.

ماجرا از آن قرار است که پرسپولیس با توجه به اینکه فصل گذشته در سهمیه خود جای خالی نداشت، اورونوف را به عنوان سهمیه بزرگسالان، در لیست ثبت کرد و براساس قانون و باتوجه به اینکه امسال دو سهمیه زیر  ۲۵ سال به لیست تیم اضافه شده، نمی‌تواند او را در این لیست ثبت کند. موضوعی که به نظر می‌رسید قابل حل نیست اما صحبتهای نایب رئیس فدراسیون حکم آب روی آتش را برای باشگاه پرسپولیس داشت.

امروز منصور قنبرزاده در نشست خبری با رسانه‌ها، پیرامون ماجرای اورونوف با نگاهی مثبت صحبت کرد. او اعتقاد دارد که درخواست پرسپولیس درخواستی منطقی است و باید این مشکل را برای پرسپولیسی‌ها حل کرد.  خروجی صحبت‌های قنبرزاده این بود که اوستون اورونوف به لیست بازیکن‌های زیر ۲۵ سال پرسپولیس اضافه شد تا شاید عصبانیت درویش را کمتر کند!

6768