رازِ استقلالی شدنِ رضاییان؛ آذربایجانی، رضایتنامه رامین را فقط برای استقلال صادر می‌کرد!

رازِ استقلالی شدنِ رضاییان؛ آذربایجانی، رضایتنامه رامین را فقط برای استقلال صادر می‌کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- رامین رضاییان که سابقه چند سال بازی در پرسپولیس را دارد در اتفاقی عجیب به استقلال پیوست.

به گزارش فوتبالی، درست بعد از سوت پایان بازی سپاهان و مس رفسنجان در فینال جام حذفی بود که رامین رضاییان هواداران سپاهان را در شوک فرو برد و اعلام کرد این آخرین بازی او در سپاهان بوده است و بعد از دو فصل بازی برای سپاهان از این تیم جدا خواهد شد.

به دلیل سابقه حضور او در پرسپولیس، پاسخ این سوال که مقصد رامین بعد از جدایی سپاهان کجا خواهد بود مشخص به نظر می‌رسید. تقریبا همه اهالی فوتبال اعتقاد داشتند که رامین مقصدی جز پرسپولیس ندارد و او را در فصل آینده باید با پیراهن پرسپولیس ببینیم.

اما در کمال تعجب حالا رامین، دقایقی پیش با پیراهن شماره 10 استقلال عکس انداخت تا همه باور کنند که او دیگر بازیکن استقلال است! این اتفاق در حالی رخ داده است که هواداران پرسپولیس از همان روزی که رامین اعلام کرد از سپاهان جدا می‌شود منتظر بودند او به پرسپولیس برگردد اما حالا با بهت و ناامیدی در حال رصد اخبار مربوط به استقلالی شدن رامین هستند.

حالا سوال هواداران پرسپولیس این است که چرا این باشگاه نتوانست رضاییان را حتی به پای میز مذاکره بکشاند. دیروز رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس در بین هواداران معترض این تیم گوشی‌اش را از جیب خارج کرد و به هواداران نشان داد که رضاییان از 4 روز قبل به پیام او پاسخ نداده است.

نکته مهم اینکه رامین ادعا کرده بود که بازیکن آزاد است و درویش هم چند روز پیش گفته بود سراغ بازیکنی که با تیمش قرارداد دارد نخواهد رفت. البته که باشگاه سپاهان هم مدعی شده بود رامین رضاییان یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. 

اما حقیقت این است که ادعای باشگاه سپاهان درست بوده و رامین یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد داشته است. دیروز «فوتبالی» در گزارشی اختصاصی خبر داد که باشگاه استقلال بابت رضایتنامه رضاییان 15 میلیارد تومان به باشگاه سپاهان پرداخت خواهد کرد و این یعنی او بازیکن آزاد نبوده است!

اما کلید انتقال رامین به استقلال در دست مدیر عامل سپاهان بوده است. گویا مهدی آذربایجانی مدیر عامل سپاهان به رامین و مدیربرنامه اش گفته است که رضایتنامه او را برای هر تیمی صادر خواهد کرد مگر این که تیم مد نظر رضاییان، پرسپولیس باشد. برای همین هم بود که رامین پاسخی به پیغام رضا درویش نداد و وارد مذاکره با پرسپولیس نشد و در نهایت رضاییان پیراهن شماره 10 استقلال را بر تن کرد.

1359