گزارش ویژه/ سرگیجه بیرانوند ادامه دارد؛ همه منتظر رای کمیته وضعیت!

گزارش ویژه/ سرگیجه بیرانوند ادامه دارد؛ همه منتظر رای کمیته وضعیت!

پایگاه خبری فوتبالی- این طور که شنیده می‌شد باشگاه پرسپولیس و بیرانوند در حال مذاکره و پیدا کردن راهی برای حل دوستانه مشکل هستند اما ظاهرا واقعیت ماجرا طور دیگری است.

به گزارش فوتبالی، بعد از این که فرشاد فرجی از تماس درویش و علیرضا بیرانوند خبر داد هواداران موافق بازگشت بیرانوند به پرسپولیس، امیدشان برای بازگشت شماره یک بیشتر شد اما داستان این است که باشگاه پرسپولیس زیاد تمایلی به ماندن بیرانوند ندارد و برای مبارزه با بازیکن سالاری می خواهد بر سر یک ماجرای مهم با او توافق کند.

جدا از این ماجراها، البته این را باید در نظر گرفت که در حال حاضر پرسپولیس اگر بخواهد برای بازگشت بیرانوند راضی شود، یک رقیب سرسخت به نام تراکتور دارد. زنوزی که بیرانوند را در یک قدمی تیم خودش می‌بیند به راحتی از این فرصت طلایی نخواهد گذشت و تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا بتواند با این بمب فوتبال ایران را تکان بدهد. گفته می‌شود حتی اگر کمیته وضعیت، در پرونده شکایت پرسپولیس از بیرانوند، رای به ضرر این دروازه‌بان بدهد، مالک تراکتور حاضر است این ضرر را بپذیرد و با پرسپولیس توافق کند که در ازای پرداخت مبلغی به حساب این باشگاه، کاری کند که بیرانوند مشکلی برای بازی در تبریز نداشته باشد.  امروز این خبر منتشر شد که پرسپولیس به دنبال گرفتن غرامتی 20 میلیاردی از بیرانوند است و شاید مالک متمول باشگاه تراکتور حاضر شود این پول را به پرسپولیس بدهد.

 با این حال ایسنا صبح ادعا کرده بود که با وجود تمام این مشکلات در پشت پرده مذاکراتی در حال انجام است اما عصر خبر داد که توافق برای بازگشت منتفی شده است. این خبر در حالی منتشر شده که بازگشت احتمالی بیرانوند با مصوبه هیات مدیره پرسپولیس مبنی برعدم موافقت با همکاری مجدد با این دروازه‌بان مغایرت داشت و خبر اول ایسنا هم عجیب بود چرا که شکایت از علیرضا بیرانوند هم اتفاقی بود که به دستور و با تصویب هیات مدیره انجام شد و همچنین گفته شده بود که باشگاه به دنبال جذب دروازه‌بان جانشین باشد. در صورتی که درویش بتواند با این دروازه‌بان به توافق برسد در قدم بعدی باید هیات مدیره را هم به این اتفاق راضی کند.

در هر حال باید دید حکم بیرانوند در کمیته تعیین وضعیت چه خواهد شد و چه حکمی برای او صادر می شود.

4326