از مثلث برمودا تنها ترابی درخشید؛ شب آرامِ بیرو و دانیال در تبریز!

از مثلث برمودا تنها ترابی درخشید؛ شب آرامِ بیرو و دانیال در تبریز!

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی ترابی نمایش خوبی در برابر تیم سابق خودش داشت و نشان داد که هنوز هم در اوج آمادگی به‌سر می‌برد.

به گزارش فوتبالی، بدون تردید یکی از مهمترین عواملی که به تقابل حساس تراکتور و پرسپولیس جذابیت بخشید رویارویی زودهنگام مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و علیرضا بیرانوند با تیم سابق خود بود. سه بازیکنی که هر طور بود در تابستان جاری از پرسپولیس جدا شدند و راه تبریز را در پیش گرفتند تا در لیگ بیست و چهارم پیراهن تراکتور را برتن کنند. 

این سه بازیکن که در هفته اول و در نخستین بازی تراکتور تحت تفکرات دراگان اسکوچیچ خوش درخشیدند و توانستند برای تی‌تی‌ها اثرگذار ظاهر شوند در مصاف شب گذشته تیم‌شان زیاد روی فرم نبودند. هرچند که مهدی ترابی نسبت به دانیال اسماعیلی‌فر و علی بیرو خیلی سرحال‌تر بود و روی دروازه تیم سابق خود چندین و چندبار خطرآفرین ظاهر شد.

بیرانوند نتوانست در برابر پرسپولیس کلین‌شیت کند و مانع از گلزنی تیم سابقش شود. ضمن اینکه موقعیت خطرناکی هم به جز صحنه گل، روی دروازه‌اش خلق نشد که بخواهد به زحمت بیفتد. از آن طرف دانیال هم در پست دفاع راست خیلی معمولی ظاهر شد و به جز شوتی که به دروازه پرسپولیس شلیک کرد و با عکس‌العمل دیدنی گندوز همراه شد چیزی زیادی از او ندیدیم! فارغ از این دو نفر، ترابی خیلی خوب توانست مثل همیشه برای تیمش اثرگذار و مثبت بازی کند و دو بار هم تا آستانه فروپاشی دروازه پرسپولیس پیش رفت اما در هر دو بار ناکام ماند. 

9098