عارف به اسکو رسید؛ به دنبال جبران

عارف به اسکو رسید؛ به دنبال جبران

پایگاه خبری فوتبالی- عارف غلامی بعد از جدایی کوتاه‌مدت از لیگ برتر ایران این بار با تراکتور و با سرمربی محبوبش اسکوچیچ به ایران بازگشته و منتظر فرصتی برای حضور در خط دفاع پرستاره تبریزی‌هاست.

به گزارش فوتبالی، در آخرین فعالیت نقل وانتقالاتی تراکتور، اسکوچیچ و بازیکن محبوبش به هم رسیدند. دو بازیکنی که آخرین همکاری آن‌ها به یک خاطره تلخ منجر شد اما هواداران تراکتور امیدوارند که این اتفاق در تبریز تکرار نشود. 

عارف غلامی آخرین خرید سرمربی کروات بود تا تیم کهکشانی‌اش را با یک مدافع ببندد. مدافعی که اسکوچیچ در تیم ملی هم علاقه‌اش را به او نشان داده بود و البته این علاقه تاوان سختی داشت. عارف غلامی که بعد از دوره طولانی مصدومیت به تیم ملی دعوت شده بود حتی حضورش روی نیمکت هم با اما و اگر همراه بود اما سرمربی تیم ملی به این هم راضی نشد و او را در بازی با کره‌جنوبی به میدان فرستاد.

عارف غلامی در آن بازی نه تنها بعد از یک مصدومیت طولانی به میدان رفت که در پست غیرتخصصی‌اش هم قرار گرفت و این اتفاقات به اشتباه بزرگ او در این بازی منجر شد.

تیم ملی ایران با ترکیبی دگرگون شده نسبت به بازی‌های قبل و در غیاب پنج مهره تاثیر‌گذار خود به این مسابقه رسیده بود. سعید عزت‌اللهی و صادق محرمی ،مهدی طارمی، سامان قدوس و علیرضا جهانبخش غایبان بزرگ این بازی بودند و کار اسکوچیچ به اندازه کافی مقابل کره‌جنوبی سخت بود. مصدومیت شجاع خلیل‌زاده که خودش در پست غیرتخصصی دفاع راست بازی می‌کرد به حضور عارف غلامی منجر شد و فقط 3 دقیقه زمان لازم بود تا با اشتباه او اولین گل بازی به ثمربرسد. به این ترتیب اولین بازی ملی این بازیکن که به لطف اسکوچیچ ثبت شد خاطره خوبی را به همراه نداشت. 

حالا این دو دوباره به هم رسیده‌اند و به دنبال این هستند تا در تراکتوری که سال‌هاست در حسرت قهرمانی قراردارد بتوانند خاطرات شیرینی را به نام خود ثبت کنند.

4326