عکس؛ امباپه و شروع کارش در رئال مادرید با شماره کریستیانو رونالدو

عکس؛ امباپه و شروع کارش در رئال مادرید با شماره کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه قرار است که پیراهن شماره 9 رئال مادرید را در اولین فصل حضورش در جمع مادریدی ها بر تن کند، این همان شماره ای است که کریستیانو رونالدو هم در اولین فصل حضورش در رئال مادرید پوشیده بود.

به گزارش فوتبالی ، مراسم معارفه کیلیان امباپه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو قرار است که سه شنبه 26 تیر ماه از ساعت 13:30 به وقت ایران آغاز شود و باید دید که چه تعداد هوادار برای این مراسم معارفه به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو می آیند. پیش بینی می شود که مثل معارفه رونالدو در رئال مادرید، در معارفه کیلیان امباپه هم ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پر شود و هواداران رئال مادرید به شکل پر شوری از ستاره فرانسوی استقبال کنند.

همان طور که گفته شد، کیلیان امباپه در اولین فصل حضورش در رئال مادرید، پیراهن شماره 9 را بر تن خواهد کرد. او در فصل دوم خود با رفتن لوکا مودریچ، پیراهن شماره 10 را خواهد پوشید.

کریستیانو رونالدو در فصل اول حضورش در رئال مادرید که فصل 2009/10 بود، پیراهن شماره 9 رئال مادرید را بر تن کرد و پس از رفتن رائول گونزالس از رئال مادرید در سال 2010، پیراهن شماره 7 رئال مادرید را پوشید و تبدیل به یک نماد شد.

1471