رونالدو از شگفتانه‌اش رونمایی کرد

رونالدو از شگفتانه‌اش رونمایی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو چند روز پیش در صفحه اینستاگرامش ویدیویی را منتشر کرده بود که  در این ویدیو وقتی که می خواست بگوید که قرار است چه کار جدیدی انجام بدهد، مدام تصویر قطع می شد و کات می خورد.

به گزارش فوتبالی، این ویدیو حسابی هواداران رونالدو را کنجکاو کرده بود چرا که می خواستند بدانند که ستاره محبوبشان وارد چه تجارتی شده است و چه سرمایه گذاری یا برنامه جدیدی را مد نظر خود قرار داده است. در واقع این کلیپ در عرض کمتر از یک هفته بیش از 143 میلیون بار دیده شده بود و کامنت های پرشماری منتشر شده بود که از کریستیانو خواسته بودند تا خیلی سریع به آنها بگوید که این سورپرایز چیست و چه برنامه ای را برایشان در نظر گرفته است. 

حالا به نظر می رسد که کریستیانو از شگفتانه خود رونمایی کرده است. در حقیقت فوق ستاره پرتغالی امروز اعلام کرد که کانال شخصی خود را در شبکه اجتماعی یوتوب راه اندازی کرده است و قرار است که محتواهایی مربوط به زندگی شخصی او در این شبکه اجتماعی منتشر شود.رونالدو از مخاطبانش خواست که در  کانال او در یوتوب اضافه شوند. رونالدو پرطرفدارترین انسان در کل شبکه های اجتماعی دنیاست و پیش بینی می شود که کانال او در یوتوب نیز با استقبال خوبی همراه شود.

4125