بالاخره برای بازیکن مازاد رئال مادرید مشتری پیدا شد؟

بالاخره برای بازیکن مازاد رئال مادرید مشتری پیدا شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - رینیر ژسوس یکی از بازیکنان مازادی است که روی دست رئال باد کرده و شاید راهی لیگ دسته دوی انگلیس شود.

به گزارش فوتبالی، شبکه برزیلی گلوبو گزارش داده است که  نوریچ در لیگ دسته دوی انگلیس در نظر دارد که رینیر را به خدمت بگیرد. در حقیقت نوریچ در دو هفته  اخیر مذاکراتی را برای جذب قرضی این بازیکن داشته است و اختلاف اصلی در مورد بند خرید است. 

رینیر در سال 2020 با 30 میلیون یورو از فلامینگو به رئال مادرید آمد. امیدهای زیادی نسبت به رینیر وجود داشت و برخی او را با کاکا مقایسه می کردند اما این بازیکن در سالهای اخیر عملکرد جالبی از خود ارائه نداد. در حقیقت او دو سال قرضی به دورتموند رفت و بعد از آن یک سال قرضی در ژیرونا و یک سال قرضی در فروزینونه بازی کرد اما در هیچ کدام از این تیم ها موفق نبود و به خریدی شکست خورده برای رئال مادرید تبدیل شد. 

مدیران رئال مادرید ترجیح می دهند که رینیر را به صورت قرضی با بند خرید قطعی به فروش برسانند و به همین دلیل است که پیدا کردن مشتری برایش سخت است چرا که رئالی ها نمی خواهند که در تابستان بعدی نیز اسیر این بازیکن شوند و یک تابستان دیگر را به تلاش برای فروش او اختصاص بدهند!

4125