درماندگی مدافع مایورکا از تقابل با فوق ستاره‌های رئال مادرید

درماندگی مدافع مایورکا از تقابل با فوق ستاره‌های رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- رئال مادرید در نخستین گام خود در لالیگای این فصل، با نتیجه تساوی 1-1 مقابل مایورکا متوقف شد تا چند دوز از واقعیت به هواداران و بازیکنان این تیم تزریق شود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در فصل گذشته عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود به نمایش گذاشت. تیمی که در دو جام لالیگا، سوپرکاپ اسپانیا و البته لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شده بود و بازیکنانش در بهترین فرم خود قرار داشتند. آن‌ها تابستان امسال کیلیان امباپه را به خدمت گرفتند تا از نظر خیلی از هواداران فوتبال، مهارنشدنی‌تر از همیشه شوند.

اما در دیدار نخست لالیگا اتفاق دیگری رقم خورد. با این‌که رئال مادرید توانسته بود در نخستین دیدار رسمی خود در این فصل در مسابقه فینال سوپرکاپ اروپا از سد آتالانتا عبور کند و به قهرمانی برسد، اما در مقابل مایورکا اتفاق دیگری رقم خورد و شاگردان آنچلوتی پس از یک نمایش نسبتا ضعیف، در خانه مایورکا متوقف شدند. این تساوی باعث شد تا هواداران این تیم به یاد بیاورند که نمی‌توان در تمامی مسابقات فصل پیروز شد و گاه باید طعم تساوی یا شکست را هم چشید.

اما پابلو مافئو، مدافع مایورکا پس از پایان مسابقه اعتراف کرد که برای مهار ستاره‌های رئال مادرید کار بسیار دشواری داشته است. او در این رابطه گفت: «وقتی می‌دیدم ستاره‌‎های رئال مادرید به طرف دروازه ما می‌آیند فقط دعا می‌کردم. شاید آرزوی هرکسی باشد مقابل این بازیکنان بازی کند، اما من امروز (از درد و خستگی) نمی‌توانم راه بروم.»

این مصاحبه نشان می‌دهد که مهار ستاره‌های سرشناس رئال مادرید برای مدافعان مایورکا تا چه اندازه دشوار بوده است.

1428