ترکیب النصر مقابل الرائد؛ شروع رونالدو در لیگ عربستان

ترکیب النصر مقابل الرائد؛ شروع رونالدو در لیگ عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته اول از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، النصر عربستان و الرائد از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و اوضاع برای یاران کریستیانو رونالدو در این بازی به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی ، رونالدو و یارانش در بازی مقابل الهلال عربستان عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و با نتیجه چهار بر یک شکست خوردند. حالا کریستیانو رونالدو و هم تیمی هایش به دنبال این هستند که شروع خوبی در لیگ حرفه ای عربستان سعودی داشته باشند.

لوییس کاسترو سرمربی النصر عربستان در آستانه برکناری قرار دارد و برخی از رسانه های عربستانی گزارش داده بودند که او از هدایت النصر برکنار می شود.

حالا نتیجه ای که النصر در هفته اول لیگ حرفه ای عربستان مقابل الرائد می گیرد بسیار مهم است و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد.

در این بازی کریستیانو رونالدو در نوک خط حمله النصری ها حضور دارد. سادیو مانه و اندرسون تالیسکا دیگر مهاجم های النصر در این بازی هستند.

ترکیب النصر در این بازی به این شرح است:

بنتو، سلطان الغنام، لاجامی، لاپورت، الکس تلس، بروزوویچ، اوتاویو، عبدالله الخیبری، سادیو مانه، اندرسون تالیسکا، کریستیانو رونالدو

1470