رونالدو از شگفتانه جدیدش چقدر درآمدزایی خواهد کرد؟

رونالدو از شگفتانه جدیدش چقدر درآمدزایی خواهد کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو تصمیم گرفت که به یک ستاره در شبکه اجتماعی یوتوب تبدیل شود و در کمتر از یک روز به بیش از 15 میلیون دنبال کننده در کانال خود در این شبکه اجتماعی رسید و تصور می شود که درآمدی نجومی را از این شبکه اجتماعی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، برنده پنج توپ طلای فوتبال جهان، بزرگترین قرارداد تاریخ فوتبال را با باشگاه النصر عربستان امضا کرده است که البته در کنارش شمار زیادی قرارداد اسپانسر و تبلیغات را با شرکت های مختلف به امضا رسانده است و یکی از پردرآمدترین ورزشکاران تاریخ به شمار می رود.

رونالدو شمار زیادی هوادار در شبکه های اجتماعی مختلف دارد و به طور مثال 636 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و حالا وارد شبکه اجتماعی یوتوب شده است 

کانال رونالدو در عرض کمتر از 90 دقیقه به یک میلیون دنبال کننده رسید و حالا از 15 میلیون دنبال کننده نیز عبور کرده است که همین مسئله می تواند به درآمدزایی برای او کمک کند.

رونالدو تا کنون 12 پست در کانال خود منتشر کرده است  که تا زمان نوشتن این خبر بیش از 50 میلیون بازدید داشته است. افرادی که در یوتوب تولید محتوا می کنند، به ازای هر هزار بیننده، چیزی بین 2 تا 12 دلار درآمدزایی می کنند.  رونالدو هم به نظر می رسد که از کانال یوتوب خود قرار است که درآمد شگفت انگیزی داشته باشد و بتواند با ستارگان این شبکه اجتماعی رقابت کند. به طور مثال "مستر بیست" سرشناس ترین تولید کننده محتوا در یوتوب است که ویدیوهایش بیش از 400 میلیون بازدیدکننده دارند و بیش از پنج میلیون دلار در ماه درآمد دارد و حالا رونالدو می تواند به درآمد خود از یوتوب حتی پس از بازنشستگی از فوتبال امید داشته باشد و به ثروت شگفت انگیز خود اضافه کند!

4125