واکنش‌ها به بمب احتمالی نقل و انتقالاتی؛ همه چیز آرام است

واکنش‌ها به بمب احتمالی نقل و انتقالاتی؛ همه چیز آرام است

پایگاه خبری فوتبالی- بمب این فصل نقل وانتقالاتی با آبی‌پوش شدن رامین رضاییان منفجر خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، پیش‌بینی می‌شد مطرح شدن شایعه مذاکره و توافق ابتدایی رامین رضاییان با استقلال موجی از توهین‌ها را به سمت رضاییان روانه کند اما در کمال تعجب این اتفاق نیفتاده است.

 بعد از استوری تند و تیز رضاییان در مورد این که با سپاهان قرارداد ندارد و به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی می‌تواند برود، نوبت به شایعه توافق این بازیکن با استقلال رسید که طبیعتا می‌توانست واکنش تند هواداران سپاهان را به دنبال داشته باشد اما رامین در طول دوران حضورش در اصفهان، آنقدر بازیکن موثری بوده که این شایعه، واکنش‌های تند و تیزی از سمت هواداران سپاهان به دنبال نداشته است.

یکی از هواداران این تیم در کانال تلگرامی هواداران سپاهان خطاب به آنهایی که به مدافع راست تیم مورایس حمله کرده‌اند، نوشته است: ازتون خواهش می‌کنم آنقدر بی چشم و رو نباشید. رامین کسی بود که هر موقع تیم نیاز داشت کنار تیم بود و حرف می‌زد برای تیم. رامین همه جا  غیرتش را نشون داده و چه بماند و چه برود در قلب ماست.

از طرف دیگر جالب است که هواداران پرسپولیس هم خیلی واکنش تند و عجیبی به احتمال آبی‌پوش شدن رضاییان نشان نداده‌اند و بیشتر با قلب‌های قرمز از این بازیکن خواسته‌اند که به تیم خودشان برگردند. احتمالا نحوه جدایی رامین از پرسپولیس که او را نخواستند باعث شده تا هواداران نسبت به او خیلی حساس نباشند.

در مورد هواداران استقلال هم باید گفت با وجود سابقه پرسپولیسی‌بودن رامین رضاییان آمار بسیار خوب این بازیکن و همچنین حضورش در اصفهان حساسیت‌ها را کم کرده است. به همین دلیل است که آنها از حضور این بازیکن استقبال کرده‌اند. به هر حال 7 گل و 6 پاس گل در یک فصل و تاثیرگذاری روی 13 گل آماری نیست که کسی از آن به راحتی بگذرد.

البته یک نکته را هم در این میان باید در نظر گرفت که رامین رضاییان با وجود عملکرد فنی بسیار عالی به خاطر بعضی از مسائل حاشیه‌های در تیم‌هایش کمتر به بازیکن خیلی محبوبی تبدیل شده است.

4326