آرمان تنهایی دارایی نکونام در خط حمله؛ رمضانی باز هم فیکس شد!

آرمان تنهایی دارایی نکونام در خط حمله؛ رمضانی باز هم فیکس شد!

پایگاه خبری فوتبالی- آرمان رمضانی در ترکیب اصلی استقلال برابر ملوان حضور دارد.

به گزارش فوتبالی، استقلال باید در چارچوب هفته دوم لیگ برتر به مصاف ملوان برود و آبی‌ها امید زیادی به پیروزی در این مسابقه دارند.

با توجه به تساوی تراکتور و پرسپولیس در دیدار روز گذشته، استقلال با برتری برابر ملوان می‌تواند خود را ۶ امتیازی کند و همین ابتدای کار، ۲ امتیاز از تراکتور و ۴ امتیاز از رقیب سنتی خود یعنی پرسپولیس پیش بیفتد.

دست‌های جواد نکونام در خط حمله خالی است و با اینکه استقلال در پست‌های مختلف تقویت شده اما مهاجمان تخصصی کمی در تعداد نفرات این تیم دیده می‌شود.

قرارداد گوستاوو بلانکو به‌دلیل مشکلات سقف بودجه هنوز ثبت نشده و برای همین این ستاره آرژانتینی دومین دیدار فصل را هم از دست داده است. بلانکو در فصل گذشته نقش مهمی در ترکیب استقلال داشت و حالا جواد نکونام نمی‌تواند از این بازیکن استفاده کند.

تنها مهاجم تخصصی استقلال در غیاب گوستاوو بلانکو کسی نیست جز آرمان رمضانی. آرمان در دیدار افتتاحیه لیگ برتر برابر شمس‌آذر قزوین گلزنی کرد و حالا امیدوار است در مصاف با ملوان هم بار دیگر خود را به نکونام ثابت کند.

این دومین بازی متوالی است که آرمان در ترکیب اصلی استقلال حضور دارد و باید دید آیا بار دیگر پای این بازیکن به گلزنی باز می‌شود یا خیر.

۵۷۹۳