شمس آذر؛ حریف مورد علاقه رامین رضاییان!

شمس آذر؛ حریف مورد علاقه رامین رضاییان!

پایگاه خبری فوتبالی- رامین رضاییان توانست در دیدار مقابل شمس آذر، یک پاس گل بدهد و آمارش در مقابل این تیم را بهبود بخشد. 

به گزارش فوتبالی، اولین دیدار استقلال در لیگ بیست و چهارم، به میزبانی شمس آذر قزوین و در ورزشگاه سردار آزادگان این شهر برگزار شد و آبی پوشان توانستند با دو گل آرمان رمضانی و محمد حسین اسلامی، در این بازی با نتیجه دو بر یک پیروز شوند و با دست پر از قزوین به تهران برگردند. تک گل شمس آذر در این بازی را نیز امیر محمد نسایی از روی نقطه پنالتی وارد دروازه استقلال کرد و همچنین رامین رضاییان توانست روی گل دوم استقلال اثر مستقیم داشته باشد و پاس گل محمد حسین اسلامی را به نام خود به ثبت برساند.  

از اتفاقات مربوط به باد و VAR که بگذریم؛ تاثیر مستقیم رضاییان بر روی یکی از گل‌های تیمش در مصاف با شمس آذر، یکی دیگر از نکات جالب این مصاف بود. رضاییان 34 ساله تا به امروز سه بار در مقابل شمس آذر به میدان رفته که دو بار آن با پیراهن سپاهان و یک بار با پیراهن استقلال بوده است. دو بازی با پیراهن سپاهان، یکی در لیگ برتر بیست و سوم و در هفته سی‌ام و دیگری در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی پارسال بوده است و تنها دیدار با پیراهن استقلال هم که در هفته اول لیگ برتر بیست و چهارم به ثبت رسیده است. مرد سال فوتبال ایران در این سه بازی در مجموع موفق به ثبت 3 گل و 4 پاس گل شده است تا بعد از پیکان، شمس آذر دلخواه‌ترین حریف رضاییان باشد. رضاییان تنها در مصاف با پیکان با ثبت 6 گل و 2 پاس گل، عملکردی بهتری نسبت به تقابل با شمس آذر را داشته است.  

رضاییان به واسطه مصدومیت، دیدار رفت لیگ قبل در مقابل شمس آذر را از دست داده بود و چه بسا اگر در آن بازی نیز به میدان می‌رفت؛ می‌توانست آمارش را در مقابل این تیم ارتقا بدهد.

7899