وسواس‌های عجیب هانسی فلیک در شروع کار با بارسلونا

وسواس‌های عجیب هانسی فلیک در شروع کار با بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- هانسی فلیک در روزهای اخیر به صورت رسمی کار خود را در بارسلونا آغاز کرد و حساسیت او بر روی جزئیات باعث تعجب بازیکنان و اعضای باشگاه شد.

به گزارش فوتبالی، پس از پایان فصل گذشته، ژاوی هرناندز به صورت رسمی از بارسلونا برکنار شد و جای خود را به هانسی فلیک آلمانی داد. این سرمربی که سابقه کار در بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان را در کارنامه دارد، از ماه‌ها قبل برای پیوستن به بارسلونا تلاش کرد و سرانجام توانست با باشگاهی که رویای هدایت آن را در سر داشت قرارداد امضا کند. هانسی فلیک برای پیوستن به بارسا، پیشنهاد دو تیم چلسی و بایرن مونیخ را رد کرد.

هانسی فلیک در دنیای فوتبال به توجهش به امور بدنسازی و فیزیکی معروف است. او اعتقاد دارد که بازیکنانش باید با انرژی بالا در زمین مسابقه حاضر شوند و این موضوع برایش اهمیت بالایی دارد. در زمان حضورش در بایرن مونیخ، توانست با برنامه‌های بدنسازی خود تحولی چشمگیر در شرایط بدنی بازیکنان تیمش ایجاد کند، به شکلی که تغییرات در توده عضلانی بازیکنان بایرن مونیخ توجه عکاسان و رسانه‌ها را هم به خود جلب کرد.

به نقل از خاوی میگل، یکی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه بارسلونا، او در آغاز کار خود بر روی جزئیات زیادی حساسیت نشان می‌دهد و این باعث تعجب بازیکنان و اعضای باشگاه شده است. به طور مثال، او ارائه گزارش وضعیت دندان بازیکنان را ضروری دانست، چرا که ممکن است برخی از مصدومیت‌ها به عفونت دهان و دندان مربوط باشد. همچنین شیوه جویدن غذا و جذب مواد مورد نیاز به عضلات حائز اهمیت است.

 1428