رسمی؛ قرارداد مهاجم جوان بارسلونا تا سال 2029 تمدید شد

رسمی؛ قرارداد مهاجم جوان بارسلونا تا سال 2029 تمدید شد

پایگاه خبری فوتبالی- پائو ویکتور، مهاجم جوان بارسلونا خود را تا سال 2029 با بارسلونا تمدید کرد تا بارسا یک ستاره جوان دیگر برای آینده داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، در چند فصل اخیر بارسلونا متکی بر بازیکنان جوان خود بوده است. پس از بروز مشکلات اقتصادی و مالی، کادر مدیریت و کادر فنی تصمیم گرفت دوباره به جوانان لاماسیا و دیگر بازیکنان جوان موجود در فوتبال اسپانیا تکیه کند. این پروژه با رونالد کومان آغاز شد. سرمربی هلندی با اعتماد به بازیکنانی همچون پدری، پابلو گاوی و رونالد آرائوخو پشتوانه خوبی برای آینده بارسا ساخت.

این پروژه با ژاوی هرناندز هم ادامه پیدا کرد. ژاوی در دوران خود چند ستاره جوان و آینده‌دار را وارد تیم اصلی بارسلونا کرد. او به ستاره‌های شاخصی همچون الخاندرو بالده، لامین یامال، پائو کوبارسی و فرمین لوپز میدان داد. بازیکنانی که در یورو 2024 و المپیک 2024 پاریس نشان دادند چه بازیکنان بااستعداد و کارآمدی هستند.

حالا هانسی فلیک هم قصد دارد پروژه اعتماد کردن به جوانان را ادامه دهد. او در اردوی پیش‌فصل به بازیکنانی همچون مارک برنال، مارک کاسادو و پائو ویکتور اعتماد کرد و این بازیکنان هم به خوبی جواب اعتماد او را دادند. پائو ویکتور در مسابقات پیش‌فصل سه گل زد که دو گل از این گل‌ها در مقابل رئال مادرید به ثمر رسیدند.

حالا قرارداد این بازیکن تا سال 2029 با باشگاه بارسلونا تمدید شد تا کاتالان‌ها خیالشان از داشتن یک ستاره جوان دیگر هم راحت باشد.

1428