ستاره جوان بارسلونا در آستانه تمدید قرارداد تا سال 2029

ستاره جوان بارسلونا در آستانه تمدید قرارداد تا سال 2029

پایگاه خبری فوتبالی- مارک برنال، هافبک جوان بارسلونا که امسال توسط هانسی فلیک به تیم اصلی آمد، برای تمدید قراردادش با باشگاه بارسلونا تا سال 2029 به توافق رسید.

به گزارش فوتبالی، یکی از پدیده‌های این فصل بارسلونا مارک برنال بود. ستاره 17 ساله خط هافبک بارسا که مورد توجه هانسی فلیک قرار گرفته بود، در ابتدای فصل به تیم اصلی آمد و در همان هفته‌های ابتدایی لالیگا هم در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت. این بازیکن مورد اعتماد فلیک با درخشش در بازی‌های اول، نوید ظهور یک سرخیو بوسکتس جدید را به هواداران بارسلونا داد.

اما مصدومیت شدید این بازیکن از ناحیه رباط صلیبی زانو باعث شد تا خیلی زود رویاپردازی‎‌های هواداران بارسا متوقف شود. او در دقایق پایانی دیدار برابر رایو وایکانو در هفته سوم مسابقات لالیگا دچار مصدومیت شدیدی شد و رباط صلیبی زانویش آسیب دید. این مصدومیت باعث شد تا برنال به صورت بلندمدت دور از میادین باشد و احتمالا تا چند ماه دیگر نتواند تیمش را همراهی کند.

اما در این بین مدیران بارسلونا تصمیم گرفتند برای حمایت از این بازیکن جوان در دوران مصدومیت، قراردادش را تمدید کنند. به نقل از فابریزیو رومانو، مارک برنال برای تمدید قرارداد خودش با بارسلونا تا سال 2029 به توافق رسید. بند فسخ قرارداد برنال در قرارداد جدیدش به 500 میلیون یورو می‌رسد. 

1428