مذاکرات مثبت بارسلونا و هافبک هلندی برای تمدید قرارداد

مذاکرات مثبت بارسلونا و هافبک هلندی برای تمدید قرارداد

پایگاه خبری فوتبالی- فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا که قراردادش در تابستان 2026 به پایان می‌رسد، برای تمدید قرارداد خودش با بارسلونا به توافقات اولیه رسید.

به گزارش فوتبالی، یکی از هافبک‌های تاثیرگذار بارسلونا فرنکی دی یونگ است. بازیکنی که در فصل جدید به علت مصدومیت هنوز نتوانست به میدان برود، اما هواداران بارسا بی‌صبرانه منتظرند تا عملکرد این بازیکن را زیر نظر هانسی فلیک تماشا کنند، چون اعتقاد دارند سرمربی هلندی می‌تواند دی یونگ را به بهترین نسخه خودش برساند، مثل کاری که با رافینیا انجام داد.

اما مساله اصلی در خصوص فرنکی دی یونگ، دستمزد بالای او است. هافبک هلندی سالانه 37 میلیون یورو حقوق می‌گیرد و این میزان حقوق بالاتر از هر بازیکن دیگری در لالیگا است. البته باید این نکته را اشاره کرد که 17 میلیون از این مبلغ پایه دستمزد دی یونگ است و او سالانه 20 میلیون یورو حقوق معوقه خود را از فصل‌های گذشته می‌گیرد. حالا مدیران بارسا می‌خواهند در قرارداد جدید با دی یونگ دستمزد او را کاهش دهد.

تا چند هفته پیش گفته می‌شد دی یونگ هنوز تصمیمی برای آینده خودش نگرفته است و بر روی ریکاوری و بازگشت از مصدومیت تمرکز کرده است. اما حالا برخی خبرگزاری‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند که دی یونگ و بارسلونا بر سر تمدید قرارداد تا سال 2029 به توافق رسیدند.

1428