بارسلونا و آغاز مذاکرات تمدید قرارداد با ستاره جوان خط میانی

بارسلونا و آغاز مذاکرات تمدید قرارداد با ستاره جوان خط میانی

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اسپانیایی به ویژه رسانه‌های منطقه کاتالونیا، نظر مقامات و مسئولان باشگاه آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون نیز بر این عقیده استوار است که قرارداد گاوی باید با این تیم تمدید شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپورت چاپ کاتالونیای اسپانیا، تیم مذاکره کننده باشگاه بارسلونای اسپانیا به رهبری متئو المانی، از مدیران ارشد این باشگاه کاتالانی از این هفته کار و فعالیت‌های خود را در ارتباط با پیگیری پروسه‌های تمدید قرارداد بازیکنان مورد نظر سران آبی و اناری‌ها دوباره شروع کرده است.

تمدید قرارداد با رونالد آرائوخو، مدافع تیم ملی فوتبال اروگوئه و ستاره خط دفاعی کاتالان‌ها در رقابت‌های فصل جاری لالیگای اسپانیا مراحل پایانی خود را نیز طی کرده و سرانجام به صورت نهایی درآمد و به امضا رسید و اعلام رسمی هم شد؛ اما هنوز تکلیف تمدید قرارداد با بازیکنانی مانند گاوی و عثمان دمبله و سرجی روبرتو روشن نشده است.

ضروری‌ترین مورد از تمدید قراردادهای پیش رو، پروسه تمدید قرارداد مديران باشگاه با پابلو گاویرا ملقب به گاوی است چرا که مدت زمان اعتبار قرارداد کنونی این هافبک ملی‌پوش اسپانیایی با مقامات باشگاه بارسلونا تا سال 2023 میلادی ادامه خواهد داشت و گزینه بند فسخ موجود در این قرارداد نیز مبلغی معادل با رقم ناچیز پنجاه میلیون یورو می‌باشد. این بازیکن جوان، ملی‌پوش و خوش آتیه کاتالان‌ها می‌خواهد که در جمع شاگردان ژاوی هرناندز و نفرات بارسلونا در نیوکمپ باقی بماند اما همه چیز به مذاکرات مقامات و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا با بازیکن و مدیر برنامه‌ها و نمایندگانش بستگی خواهد داشت.

مدیریت باشگاه بارسلونای اسپانیا با توجه به سقف ارقام دستمزدهای تعیین کرده در این باشگاه کاتالانی، نمی‌خواهد که برای یک بازیکن هفده ساله که به تازگی هم به تیم اصلی باشگاه راه یافته است، مبلغ سنگین و هزینه گزافی را پرداخت کند.

9404