بارسلونا از تمدید قرارداد با گاوی منصرف شده است؟

بارسلونا از تمدید قرارداد با گاوی منصرف شده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اسپانیایی به ویژه رسانه‌های منطقه کاتالونیا، بازیکن جوان و ملی‌پوش اسپانیایی باشگاه بارسلونا حدودا مدت دو ماه است که منتظر پیشنهاد مدیران و مسئولان این باشگاه کاتالانی برای تمدید قرارداد فی مابین می‌باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، خبرنگار این رسانه این‌چنین گزارش داده است که پابلو مارتین پائز گاویرا ملقب به گاوی و ایجنت و مدیر برنامه‌های این بازیکن از اواخر ماه ژانویه گذشته منتظر پیشنهاد نهایی مديران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا برای پیش‌برد پروسه تمدید قرارداد فی مابین هستند.

در آخرین دور از مذاکرات دست‌یابی به توافقی دوطرفه جهت تمدید قرارداد فی مابین قبل از پایان مهلت قانونی پنجره نقل و انتقالاتی فصل زمستان گذشته، مدیریت باشگاه کاتالانی به این هافبک جوان و ملی‌پوش اسپانیایی قول داد که با پیشنهاد جدیدی به میز مذاکرات باز خواهد گشت.

ایجنت و مدیر برنامه‌های پابلو گاویرا ملقب به گاوی از آن زمان تاکنون خبری از مقامات باشگاه بارسلونای اسپانیا نداشته است و در حال حاضر نیز در ماه آوریل میلادی به سر می‌بریم.

با وجود این، این بازیکن جوان مطمئن است که قرارداد جدیدی با مدیران ارشد باشگاه کاتالانی امضاء خواهد کرد. قرارداد فعلی گاوی با باشگاه بارسلونای اسپانیا در سال 2023 میلادی به پایان خواهد رسید.

این هافبک ملی‌پوش و جوان اسپانیایی چندین پیشنهاد جذاب از دیگر باشگاه‌های بزرگ و سرشناس اروپایی نیز دریافت کرده است؛ اما گاوی هیچ کدام از آن پیشنهادها را در نظر نمی‌گیرد چرا که این بازیکن می‌خواهد هم‌چنان در باشگاه بارسلونای اسپانیا به کار خود و به دوران بازی فوتبالش ادامه بدهد.

9404