عکس؛ وقتی گوندوغان در سال 1993 پیراهن بارسلونا را پوشیده بود

عکس؛ وقتی گوندوغان در سال 1993 پیراهن بارسلونا را پوشیده بود

پایگاه خبری فوتبالی - ایلکای گوندوغان به تازگی به طور رسمی به منچستر سیتی پیوسته است و به این ترتیب به باشگاه سابق خود برگشته است و به کار خود در بارسلونا پایان داده است.

به گزارش فوتبالی ، ایلکای گوندوغان در تابستان 2023 بود که از منچسترسیتی به بارسلونا پیوست. او به مدت یک فصل یعنی فصل گذشته را در بارسلونا حضور داشت و حالا دوباره راهی منچستر سیتی شده است و باید دید که اوضاع برای او در جمع سیتیزن ها به چه شکل پیش خواهد رفت.

به تازگی در شبکه های اجتماعی تصویری از ایلکای گوندوغان منتشر شده است که در آن می بینیم این هافبک آلمانی در کودکی و در حالی که سه سال سن داشته است، پیراهن بارسلونا را پوشیده است. این تصویر مربوط به سال 1993 میلادی است. گوندوغان متولد سال 1990 میلادی است.

در حقیقت ایلکای گوندوغان از کودکی طرفدار بارسلونا بوده است. او این فرصت را پیدا کرد که یک فصل در بارسا حضور داشته باشد و حالا می خواهد که دوران حرفه ای خود را در منچستر سیتی دوباره ادامه بدهد.

ایلکای گوندوغان در حال حاضر سی و سه سال سن دارد و باید دید که پپ گواردیولا چه برنامه ای برای استفاده کردن از این بازیکن دارد و اوضاع به چه شکل برای او در جمع سیتیزن ها پیش می رود.

1471