رونمایی از پنج کاپیتان بارسلونا برای فصل جدید

رونمایی از پنج کاپیتان بارسلونا برای فصل جدید

پایگاه خبری فوتبالی - با رفتن سرجی روبرتو از بارسلونا، حالا پنج کاپیتان جدید آبی و اناری ها برای فصل جدید مشخص شده اند و به این ترتیب بازوبند کاپیتانی بر بازوی این بازیکن ها خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، سرجی روبرتو کاپیتان اصلی بارسلونا بود که با به پایان رسیدن قراردادش، بارسلونا را ترک کرد و دیگر خبری از تمدید قرارداد او نبود. حالا با رفتن او، میان بازیکنان بارسلونا رای گیری شده است و پنج کاپیتان اصلی بارسلونا برای فصل جدید مشخص شده اند.

کاپیتان اول بارسلونا برای فصل جدید مارک آندره تراشتگن است. این دروازه بان آلمانی در بیشتر اوقات بازوبند کاپیتانی را بر بازو خواهد بست چرا که دروازه بان اول بارسلونا نیز هست. کاپیتان دوم بارسلونا، رونالد آرائوخو مدافع اهل کشور اروگوئه است. کاپیتان سوم بارسلونا، فرنکی دی یونگ هافبک هلندی آبی و اناری ها است.

کاپیتان چهارم بارسلونا، رافینیا است. خیلی ها انتخاب او به عنوان کاپیتان بارسلونا را قدری عجیب می دانند. کاپیتان پنجم بارسلونا هم پدری است. پدری در حال حاضر 21 سال سن دارد و یکی از کاپیتان های بارسلونا شده است. با توجه به این که کاپیتان اول بارسلونا دروازه بان این تیم است، خیلی بعید است که بازوبند کاپیتانی به کاپیتان های چهارم و پنجم برسد.

1471