رسمی؛ کاپیتان سابق بارسلونا شاگرد فابرگاس شد

رسمی؛ کاپیتان سابق بارسلونا شاگرد فابرگاس شد

پایگاه خبری فوتبالی - سرجی روبرتو کاپیتان سابق بارسلونا به طور رسمی به تیم کومو در سری آ ایتالیا پیوست و به این ترتیب شاگرد سسک فابرگاس شد.

به گزارش فوتبالی ، سرجی روبرتو با به پایان رسیدن قراردادش با بارسلونا دیگر قرارداد جدیدی را با آبی و اناری پوشان به امضا نرساند و به این ترتیب کارش در بارسا به پایان رسید. هانس دیتر فلیک سرمربی آلمانی بارسلونا اعتقادی به سرجی روبرتو نداشت و همین مسئله موجب شد تا او بارسلونا را ترک کند و دیگر خبری از به امضا رساندن قرارداد جدید نباشد.

حالا سرجی روبرتو به عنوان یک بازیکن آزاد راهی کومو شده است. او زیر نظر سسک فابرگاس کار خواهد کرد. سرجی روبرتو در بارسلونا با فابرگاس هم‌تیمی هم بوده است.

قرارداد سرجی روبرتو با کومو دو ساله خواهد بود که البته بند تمدید برای یک فصل دیگر هم در آن قرار داده شده است. سرجی روبرتو در اصل یک هافبک است. البته او توانایی بازی در پست های دیگر مثل مدافع راست را هم دارد. او در حال حاضر سی و دو سال سن دارد و حالا باید دید که عملکردش در لیگ ایتالیا به چه شکل خواهد بود.

تیم فابرگاس از بازیکنان اسبق رئال مادرید، رافائل واران را هم به خدمت گرفته بود و حالا از بازیکنان سابق بارسلونا، سرجی روبرتو را جذب کرده است.

1471