خریدهای تابستان قبلی بارسلونا حالا در چه وضعیتی هستند؟

خریدهای تابستان قبلی بارسلونا حالا در چه وضعیتی هستند؟

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا در تابستان قبلی یعنی تابستان 2023 اقدام به خرید شش بازیکن کرد اما چهار تا از این بازیکن ها یک سال بعد یعنی حالا در تابستان 2024 بارسلونا را ترک کرده اند.

به گزارش فوتبالی ، باشگاه بارسلونا در تابستان 2023 بود که ژائو کانسلو و ژائو فلیکس را به طور قرضی به خدمت گرفت. ژائو کانسلو با پایان قرارداد قرضی اش در بارسلونا دوباره به منچسترسیتی برگشته است و از سوی دیگر ژائو فلیکس هم با پایان قرارداد قرضی اش در بارسلونا راهی اتلتیکو مادرید شد و در نهایت به چلسی به فروخته شد.

اوریول رومئو بازیکنی بود که از ژیرونا به بارسلونا آمد تا معضل هافبک دفاعی بارسلونا را از بین ببرد. او نتوانست در ترکیب بارسلونا جا بیفتد و حالا دوباره به ژیرونا رفته است. ایلکای گوندوغان هم هافبکی بود که از منچستر سیتی به بارسلونا آمده بود. او هم پس از یک سال حضور در بارسلونا دوباره راهی منچستر سیتی شده است.

اینیگو مارتینز و ویتور روکه دو خرید بارسلونا در یک سال گذشته هستند که هنوز در جمع آبی و اناری ها باقی مانده اند. البته شرایط و اوضاع ویتور روکه هم مشخص نیست و این بازیکن هم ممکن است که جمع آبی و اناری ها را ترک کند.

1471