بارسلونا برای فروش ستاره برزیلی چقدر می‌خواهد؟

بارسلونا برای فروش ستاره برزیلی چقدر می‌خواهد؟

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از بازیکنانی که ممکن است در این تابستان بارسلونا را ترک کند، رافینیا وینگر برزیلی آبی و اناری پوشان است.

به گزارش فوتبالی ، رافینیا در حال حاضر 27 سال سن دارد. او تا سال 2027 با بارسلونا قرارداد دارد. این بازیکن برزیلی در سال 2022 بود که با مبلغ 55 میلیون پوند از لیدزیونایتد به بارسلونا پیوست.

به نقل از موندو دپورتیوو، بارسلونا برای به فروش رساندن رافینیا، حداقل 90 میلیون یورو می خواهد و به پیشنهاد های کمتر از این توجه نمی کند. در حقیقت خوان لاپورتا معتقد است که اگر رافینیا قرار است به فروش برسد، باید با قیمتی این اتفاق بیفتد که بارسلونا سود قابل توجهی از فروش او به دست بیاورد و رافینیا نباید با قیمتی پایین و به شکلی ارزان از بارسلونا برود.

نیوکاسل یونایتد یکی از مشتری های رافینیا بوده است. البته در زمانی که نیوکاسل به دنبال خرید رافینیا بود، برچسب قیمت 90 میلیون یورویی روی این بازیکن برزیلی نبود و باید دید که حالا نیوکاسل یونایتد با مبلغ 90 میلیون یورو به دنبال رافینیا خواهد آمد یا نه.

رافینیا در ترکیب تیم ملی برزیل در کوپا آمه ریکا 2024 حضور داشت. آن ها در مرحله یک چهارم نهایی مقابل اروگوئه شکست خوردند و حذف شدند.

1470