بحران در خط دفاعی بارسلونا؛ دستان خالی هانسی فلیک

بحران در خط دفاعی بارسلونا؛ دستان خالی هانسی فلیک

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا در حالی باید تا یک ماه آینده به کار در لالیگا ادامه بدهد که احتمالا گزینه‌ای جز پائو کوبارسی و اینیگو مارتینز برای زوج خط دفاعی در اختیار نداشته باشد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در فصل‌های گذشته با مشکل مصدومیت‌های پرتعداد و طولانی‌مدت بازیکنان کلیدی خود دست و پنجه نرم کرد. ستاره‌هایی همچون پدری، رونالد آرائوخو و فرنکی دی یونگ در بخش‌های قابل توجهی از فصل قادر به همراهی کاتالان‌ها نبودند و همین موضوع باعث نگرانی هواداران بارسا شده بود. بلوگرانا خیلی از بازی‌های مهم چند فصل اخیر خود را به علت نداشتن بازیکنان کلیدی از دست داد.

تصور می‌شد که با ورود هانسی فلیک و ارائه برنامه‌های بدنسازی پرفشار، این مشکل در بارسلونا برطرف شود. اما حتی با تمرینات و راهکارهای مخصوص هانسی فلیک نیز این مشکل در بارسا حل نشده است. آندریاس کریستنسن، مدافع دانمارکی بارسلونا به مدت یک الی دو ماه قادر به همراهی بارسلونا نیست و حالا بارسا فقط دو مدافع وسط تخصصی در اختیار دارد. با خروج احتمالی لنگله و میکاییل فایه و همچنین احتمال جدایی اریک گارسیا در روزهای آتی، کوبارسی و اینیگو مارتینز تنها مدافعان وسط بارسلونا خواهند بود.

هرچند که باید گفت ژول کنده نیز توانایی بازی در این پست را دارد، اما او به علت کمبود مدافع راست در این پست ایفای نقش می‌کند. اگر کانسلو به ترکیب بارسا اضافه شود، احتمالا کنده به دفاع وسط منتقل خواهد شد.

1428