عکس؛ مهاجم بارسلونا با شال تیم جدیدش

عکس؛ مهاجم بارسلونا با شال تیم جدیدش

پایگاه خبری فوتبالی - ویتور روکه مهاجم برزیلی بارسلونا حدود ساعت 11 شب شنبه به وقتا اسپانیا، وارد سویا شد تا آخرین مراحل را برای امضای قرارداد قرضی با بتیس پشت سر بگذارد.

به گزارش فوتبالی، پس از یک هفته مذاکره، بالاخره مدیران بتیس توانستند جذب روکه به صورت قرضی را نهایی کنند و این مهاجم در فصل 25-2024 پیراهن تیم آندلوسی را به تن خواهد کرد. 

بارسلونا ترجیح می داد که روکه را به صورت قطعی بفروشد تا هزینه 31+30 میلیونی برای خرید او جبران شود اما در نهایت نظر و خواست خود بازیکن را پذیرفتند تا او به بازی در لالیگا ادامه بدهد و در اسپانیا بماند. در حقیقت این بازیکن به صورت قرضی بدون بند خرید اجباری راهی بتیس می شود. البته بر اساس قرارداد، بتیس می تواند در فصل 26-2025 قرارداد قرضی او را تمدید کند. بتیس از سویی این حق را دارد تا در تابستان آینده با پرداخت 25 میلیون یورو، 80 درصد از حق انتقال روکه را بخرد که البته بارسایی ها می توانند با 27.5 میلیون یورو او را برگردانند.

از سویی در قرارداد روکه "بند ترس" وجود ندارد و این بازیکن می تواند در بازیهای لالیگایی مقابل بارسلونا در دسامبر و آوریل یا تقابل احتمالی با آنها در کوپا شرکت کند. پلگرینی سرمربی شیلیایی بتیس از این خرید کاملا راضی و خوشحال است.

4125