مهاجم بارسلونا در یک‌قدمی پیوستن به رئال بتیس

مهاجم بارسلونا در یک‌قدمی پیوستن به رئال بتیس

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که در نهایت ویتور روکه در این تابستان بارسلونا را ترک می کند و آبی و اناری ها در فصل جدید او را در ترکیب خود نخواهند داشت.

به گزارش فوتبالی ، ویتور روکه، مهاجم جوان برزیلی نتوانست آن طور که باید و شاید خودش را در ترکیب بارسلونا جا بیندازد و حالا وقت رفتن او از بارسلونا است.

به نقل از فابریزیو رومانو، خبرنگار سرشناس حوزه نقل و انتقالات در دنیای فوتبال، ویتور روکه به شهر سویای اسپانیا رفته است و قرار است که با باشگاه رئال بتیس قرارداد امضا کند و راهی این تیم شود. البته قرارداد ویتور روکه با رئال بتیس قرضی است و بند های مختلفی دارد که جزییات بیشتری هنوز درباره آن منتشر نشده است اما چیزی که مشخص است این است که این قرارداد ظرف 24 ساعت آینده رسمی می شود و به این ترتیب ویتور روکه راهی رئال بتیس خواهد شد.

ویتور روکه در ایده های هانس دیتر فلیک جایی نداشت و اگر در بارسلونا می ماند، نیمکت نشین می شد. ایجنت ویتور روکه تلاش زیادی کرد تا او به طور دائمی به فروش نرسد و در نهایت همین اتفاق هم افتاده است و این بازیکن به طور قرضی بارسا را ترک می کند و این اتفاق به طور دائمی نمی افتد.

1470