لواندوفسکی بار دیگر سه امتیاز را برای تیم فلیک به دست آورد

لواندوفسکی بار دیگر سه امتیاز را برای تیم فلیک به دست آورد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته دوم از رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه خانگی بارسلونا یعنی مونتجوئیک به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی آبی و اناری ها موفق شدند با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسند و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا در بازی اول خود در لالیگا موفق شده بود با نتیجه دو بر یک والنسیا را شکست بدهد و حالا در دومین بازی خود در لیگ فوتبال اسپانیا موفق شده است که اتلتیک بیلبائو را با نتیجه دو بر یک شکست بدهد و به این ترتیب شش امتیازی شود.

در این بازی گل اول بارسلونا را لامین یامال با شوتی دیدنی در دقیقه 24 بازی به ثمر رساند. سانست از روی نقطه پنالتی در دقیقه 42، برای اتلتیک بیلبائو گلزنی کرد و بازی را یک بر یک مساوی کرد. در ادامه کار و در نیمه دوم، رابرت لواندوفسکی در دقیقه 75 بازی برای بارسلونا گلزنی کرد و آبی و اناری ها موفق شدند با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسند.

رابرت لواندوفسکی در بازی بارسلونا مقابل والنسیا در هفته اول لالیگا دو گل زده بود و حالا در بازی بارسا مقابل اتلتیک بیلبائو هم یک گل زده است و به این ترتیب در لالیگا سه گله شده است.

تماشای گل لواندوفسکی

1470