نظر سرمربی بارسلونا در مورد دومین پیروزی فصل تیمش

نظر سرمربی بارسلونا در مورد دومین پیروزی فصل تیمش

پایگاه خبری فوتبالی - هانسی فلیک سرمربی بارسلونا در مورد پیروزی شیرین تیمش مقابل بیلبائو در مونجوییک صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، فلیک در مورد پیروزی تیمش گفت :" خیلی خوشحال هستم. باید به خاطر برد خیلی خوشحال باشم. خیلی خوب است که این هیجان وجود داشته باشد اما باید آرامش داشته باشیم.  فکر می کنم که لواندوفسکی در بهترین شرایطش قرار دارد. خیلی خوب پرس می کند و برایش خیلی خوشحال هستم. لواندوفسکی را از به خوبی می شناسم. از نظر بدنی صد در صد آماده است. در در نیمه اول می توانست دو گل دیگر بزند. یک گلزن تمام عیار است و گلش باعث پیروزی ما شد." بیلبائو تیمی است که فضا نمی دهد. بردن چنین تیم قدرتمندی خیلی خاص است. به نیکو به خاطر قهرمانی یورو تبریک گفتم.  اسپانیایی ام؟ باید مطالعه کنم. آسان نیست اما بیشتر می فهمم. معلم های خوبی دارم. "

مربی آلمانی در ادامه بیان کرد:" در این بازی سعی کردم که بین دفاع و حمله تعادل ایجاد کنم و برنده شوم. پدری ریکاوری کرده و تقریبا صد در صد آماده است. باید از همه افرادی که به ریکاوری او کمک کردند، تشکر کنم. به ما تعادل می دهد چون به خوبی از توپ مراقبت می کند. فوق العاداه است که روی او درون زمین حساب کنیم. "

فلیک در این باره که ایا به رفع مشکلات اداری اولمو و حضورش در بازی سه شنبه امید دارد، بیان کرد:" امید دارم اما نمی دانم. قابل کنترل نیست. باید به چیزی که نیاز داریم، فکر کنیم و امروز هر سه امتیاز را می خواستیم و به آن رسیدیم." 

4125