آتیلا حجازی پاداش باشگاه استقلال را قبول نکرد؛ حتی شماره حساب هم نداد!

آتیلا حجازی پاداش باشگاه استقلال را قبول نکرد؛ حتی شماره حساب هم نداد!

پایگاه خبری فوتبالی- آتیلا حجازی در دام دریافت پاداش‌های بی‌رویه و بی‌حساب و کتاب در باشگاه استقلال نیفتاده است.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته اسناد و مدارکی از باشگاه استقلال منتشر شد که نشان از پرداخت بی رویه پاداش در این باشگاه داشت. به این صورت که حتی برخی افراد که هیچ نقشی در پیروزی‌های این تیم نداشتند پاداش چندده میلیون تومانی گرفته‌اند. 

در این لیست اما یک نام عجیب با پاداش عجیب‌تر دیده می‌شد. در ردیفی که نام سرپرست موقت استقلال در آن قید شده بود پاداشی 4 میلیارد و 200 میلیون تومانی منظور شده بود. این یعنی آتیلا حجازی این پاداش را دریافت کرده است!

اما واقعیت ماجرا این است که آتیلا حاضر به دریافت این پاداش نشده است. سایت روزنامه خبر ورزشی در این باره نوشته است: «یکی از مدیران باشگاه استقلال در این خصوص مدعی شد بخش مالی به این دلیل که آتیلا حجازی با استقلال قرارداد نداشت حاضر نشد به حساب او پول بریزد اما یکی از اعضای تیم استقلال اعلام کرد آتیلا حجازی حاضر نشد برای دریافت پاداش به باشگاه شماره حساب بدهد. به گفته این شخص نام آتیلا در هر 3 لیست پاداش قرار داشت اما فرزند حجازی اعلام کرد به این دلیل که روی نیمکت استقلال ننشسته این پاداش‌ها را نمی‌خواهد.»

ظاهرا برخی افراد هم که این پاداش‌های نامتعارف را دریافت کرده‌اند پس از این که متوجه حساسیت نهادهای نظارتی شده‌اند اعلام کرده‌اند این پاداش‌ها پس می‌دهند و به حساب باشگاه برمی‌گردانند. اما سوال این است که اگر   رسانه ها و نهادهای نظارتی حساس نمی‌شدند این افراد باز هم حاضر می‌شدند این پاداش راد برگردانند؟ اگر آنها واقعا دریافت کردن این پاداش را درست نمی‌دانستند طبیعتا باید مثل آتیلا حجازی اصلا شماره حساب به باشگاه نمی‌دادند یا وقتی این پاداش مصوب می‌شد نام خودشان را داوطلبانه از لیست خارج می‌کردند اما حالا پس دادن این پاداش چیزی را تغییر نمی‌دهد. چرا که مشخصا به دلیل ترس از نهادهای نظارتی و پاسخگویی تن به این کار داده‌اند و پاداش ها را پس داده اند.

1359