استوری مبهم آتیلا حجازی؛ قرار است یک نفر برکنار شود؟

استوری مبهم آتیلا حجازی؛ قرار است یک نفر برکنار شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- اتفاقاتی که در 24 ساعت گذشته رخ داده، وقوع هر اتفاقی را در باشگاه استقلال محتمل کرده است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که به نظر می‌رسید با پیروزی استقلال مقابل الغرافه قطر در اولین بازی لیگ نخبگان آسیا آرامش به اردوی این تیم بازگشته است اما بعد از تساوی مقابل نساجی و برگزاری نشست خبری عجیب و غریب مشاور مدیر عامل باشگاه، آرامش شکننده باشگاه دوباره به هم ریخت. آن هم در حالی که زمان زیادی تا برگزاری دربی تهران باقی نمانده است.

وضعیت به قدری متشنج است که به نظر می‌رسد در ساعات آینده از بین جواد نکونام و فرشید سمیعی یک نفر برکنار خواهد شد. البته که هیچ کدام از این تغییرات در فاصله کوتاه باقی مانده تا دربی منطقی نیست اما واقعا احتمال بروز یک تغییر بزرگ وجود دارد.

ساعاتی پیش فرشید سمیعی مدیر عامل باشگاه استقلال در حکمی کلیه معاونین، مدیران و مسئولان این باشگاه را تا پس از برگزاری دربی پایتخت از مصاحبه و اظهارنظر با رسانه‌ها منع کرد. برخی تصورشان از این اقدام این بود که تصمیم سمیعی نشانه عقب نشینی او و به معنای آتش‌بس است اما استوری جدید آتیلا حجازی خبر از یک تغییر می‌دهد!

نکونام در جمع خبرنگاران قبل از نشستن در اتومبیل خود گفته بود امیدوارم استقلال مقابل السد قطر و در دربی موفق شود و از «موفق شویم» یا «موفق باشیم» استفاده نکرد. برای همین هم در فضای مجازی شایعه شده نکونام قصد استعفا دارد! اما نزدیکان نکونام مدعی هستند او منتظر استعفا یا برکناری فرشید سمیعی و یا حداقل برکنار شدن داود حقدوست است.

آتیلا حجازی که خودش مدت کوتاهی به عنوان سرپرست غیر رسمی استقلال بود و با نکونام همکاری داشت در یک استوری نوشته است: «امیدوارم هر تغییر و تحولی که قرار است انجام شود به نفع باشگاه و هواداران باشد.» 

این استوری کنجکاوی خیلی‌ها را برانگیخته است اما واقعاد مشخص نیست منظور آتیلا حجازی چیست و خبر مبهم او که ظاهرا به معنای یک تغییر بزرگ در استقلال است به چه اتفاقی منجر خواهد شد.


1359