ناراحتی آتیلا حجازی از نکونام و مدیریت استقلال: یعنی توانایی انتخاب سرپرست هم ندارند؟

ناراحتی آتیلا حجازی از نکونام و مدیریت استقلال: یعنی توانایی انتخاب سرپرست هم ندارند؟

پایگاه خبری فوتبالی – گزینه سرپرستی تیم استقلال از اینکه سرمربی و مدیران استقلال، او را سر کار گذاشته‌اند، حس خوبی ندارد.

به گزارش فوتبالی، آتیلا حجازی که فصل قبل امکان نشستن روی نیمکت استقلال به عنوان سرپرست را پیدا نکرد، در هفته‌های گذشته با امیدواری درباره حل مشکلش برای همکاری با استقلال صحبت کرده بود اما در شرایطی که او انتظار داشت حکم سرپرستی تیم فوتبال استقلال برای او زده شود، ایمان عالمی فصل آینده کنار جواد نکونام روی نیمکت استقلال خواهد نشست. البته فوتبالی از روز اولی که فرشید سمیعی اعلام کرد آتیلا حجازی سرپرست استقلال می شود، خبر داده بود که او شرایط نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد و مجوز فعالیت برای سرپرستی استقلال را ندارد. هر چند آتیلا حجازی در چند وقت اخیر، ادعا کرده که توانسته مجوز کار بگیرد، اما باز هم فرشید سمیعی، او را به عنوان سرپرست استقلال انتخاب نکرد و ایمان عالمی را سرپرست استقلال اعلام کرد.

آتیلا حجازی که با سایت روزنامه خبرورزشی صحبت کرده، گفته که نکونام او را گزینه اصلی‌اش برای سرپرستی می‌دانست اما در عمل، اتفاق دیگری رخ داد:" با آقای نکونام صحبت کردم و گفتم مشکلی هست رک به من بگو که او هم بی پرده گفت گزینه اول و آخرش برای سرپرستی من هستم. حتی ما جذب کاکوتا هم پیش بردیم و وقتی کارهای جذب این بازیکن انجام شد، به ترکیه رفتم. ۲ روز پیش من به ایران آمدم و دیدم آقای ایمان عالمی ‌سرپرست شده است ولی عکس العملی نشان ندادم. فقط حرف من این است که ۳ ماه است دارند صحبت می‌کنند و می‌گویند من گزینه نهایی هستم، از این رفتارها دلخور شده‌ام."

آتیلا حجازی به جز جواد نکونام، از مدیران استقلال هم دل خوشی ندارد:" ۳ ماه است که با من صحبت می‌کنید ولی کاری انجام نمی‌شود. متاسفم که در باشگاه استقلال توانایی تصمیم گیری در مورد انتخابات یک سرپرست ساده هم وجود ندارد، اگر داشت این پست سه ماه در باشگاه خالی نمی‌ماند. یک سوال در ذهن من است، شما که نمی‌خواستید چرا از روز اول به من زنگ زدید؟ فقط این را بگویم ممنوع الکار نیستم و از چند نهاد استعلام گرفته ام. حتما در یک برنامه تلویزیونی در مورد این مسائل صحبت خواهم کردم تا مردم خیلی چیزها را بدانند." باید دید آتیلا حجازی در گفت و گو با برنامه تلویزیونی مدنظرش و یا دیگر رسانه ها چه خواهد گفت.

1984