اعتراف آتیلا حجازی؛ به من گفته بودند که نمی‌توانی با اینها کار کنی!

اعتراف آتیلا حجازی؛ به من گفته بودند که نمی‌توانی با اینها کار کنی!

پایگاه خبری فوتبالی- آتیلا حجازی معتقد است برخی می‌خواستند از حضورش در استقلال سوء استفاده کنند.

به گزارش فوتبالی، بخش‌های مختلف مصاحبه جنجالی و افشاگرانه آتیلا حجازی با روزنامه خبر ورزشی به مرور در حال انتشار است و هر بخشی از این مصاحبه که منتشر می‌شود بازتاب‌های فراوانی پیدا می‌کند. در بخشی از این مصاحبه که دیروز منتشر شد حجازی گفت به او هشدار داده بودند به نمی‌تواند با این کادر کار کند. 

حجازی در این بخش گفت که چطور شد به استقلال رفت: «در اواخر دوران حضور آقای دکتر خطیر در باشگاه و به دلیل اختلافاتی که بین او و جواد نکونام وجود داشت جو ملتهبی در باشگاه حاکم بود. من از فرودگاه که به تهران رسیدم مستقیم به جلسه با آقای سمیعی رفتم. این دقیقا گفته مدیر عامل فعلی باشگاه استقلال یعنی آقای سمیعی است که به من گفت زیاد روی حرف‌های جواد حساب نکن. خواستند که من حضور داشته باشم که اوضاع کمی آرام شود تا بعد بتوانند کارهایی را که دوست دارند انجام بدهند. فکر می‌کنم هدف‌شان این بود که من در استقلال باشم تا حواشی استقلال کمتر شود که این اتفاق واقعا هم افتاد و دیگر صحبتی نشد.»

عده‌ای آتیلا را متهم کردند که چون نتوانسته سرپرست استقلال شود دارد این حرف‌ها را می‌زند. اما او پاسخ داد: «من بابت این مساله که در استقلال نباشم هیچ اعتراضی نداشتم. اس‌ام‌اس‌های من هست که عنوان کردم لطفا به من شفاف اعلام کنید که هستم یا نیستم. به هر حال من هم زندگی دارم. کار دارم. در زمان اختلاف خطیر و نکونام من چندین بار با آقای خطیر صحبت کردم. یک بار شبکه خبر مرا دعوت کرد. اما من نگذاشتم این اختلافات به تیم ضربه بزند.»

آتیلا ادعا کرد به او درباره این که به استقلال نرود هشدارهایی داده شده بود: «خیلی از پیشکسوتان با من تماس گرفتند. هواداران به من پیام دادند که لِوِل (سطح) شما به این آدم‌ها نمی‌‌خورد. می‌گفتند شما با این اکیپ نمی‌توانید کار کنید. من می‌گفتم نه آقا! چنین چیزی نیست. من برای استقلال آمده‌ام. اما گفتند که شما در دراز مدت متوجه خواهید شد. الان به این نتیجه رسیدم که چقدر آن حرف‌ها درست بود.»

او گفت نیتش این بود که کمکی به استقلال بکند: «زمان فرهادمجیدی هم یکی دوبار سر تمرین رفتم. زمان آقای خطیر هم رفتم. چون می‌دیدم فضا خوب نیست به عنوان یک استقلالی دوست داشتم اگر کوچک‌ترین قدمی می‌توانم بردارم که این اختلاف‌ها کمی فروکش کند کمک کنم. چون دود این اختلافات به چشم هوادار می‌رود.»

1359