آبی‌ها به دنبال یک سرپرست جدید برای فصل آینده/ پرونده آتیلا حجازی در استقلال بسته شد؟

آبی‌ها به دنبال یک سرپرست جدید برای فصل آینده/ پرونده آتیلا حجازی در استقلال بسته شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌‌رسد حضور آتیلا حجازی به عنوان سرپرست در استقلال کاملا منتفی شده است.

به گزارش فوتبالی، لیگ بیست و سوم در حالی با نایب قهرمانی استقلال به پایان رسید که این تیم در چند هفته آخر سرپرست نداشت و کیانوش رحمتی یکی از دستیاران جواد نکونام وظایف سرپرستی را انجام می‌داد! این اتفاق پس از آن افتاد که باشگاه استقلال قصد داشت از آتیلا حجازی به عنوان سرپرست استفاده کند اما مجوز فعالیت او صادر نشد! حتی رسانه‌های رسمی باشگاه استقلال هم خبری مبنی بر سرپرست شدن او در تیم استقلال اعلام نکردند و مشخص بود که او مشکلاتی دارد که قابل حل و فصل شدن نیست.

از پیش‌فصل لیگ گذشته، علی سامره سرپرست استقلال بود اما او پس از نیم فصل به علت اختلافاتی که با جواد نکونام پیدا کرد و در گفت وگوی مفصلش با فوتبالی (اینجا می‌توانید بخش اول و بخش دوم این گفت و گو را بخوانید) از این باشگاه جدا شد و تا نصرالله خواجه‌گیری به صورت همزمان هم مدیراجرایی و هم سرپرست استقلال شود. گفته می‌شد خواجه گیری، رابطه خوبی با نکونام داشت و از طرفی توسط علی خطیر به سمت سرپرستی استقلال منصوب شده بود اما زمانی که خطیر توسط سه عضو هیات مدیره از استقلال برکنار شد، خواجه گیری هم دیگر در تیم نماند.

پس از این اتفاق، باشگاه استقلال با چند گزینه برای سرپرستی وارد مذاکره شد که جدی‌ترین گزینه آتیلا حجازی بود. اما مجوز فعالیت حضور او روی نیمکت استقلال به عنوان سرپرست صادر نشد و هر چند خودش امیدوار بود تا بتواند مجوز را بگیرد اما برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که او نتوانسته مجوزهای لازم را بدست بیاورد. سمیعی سرپرست باشگاه که در دفتر میدان عطار، با او آتیلا قرارداد امضا کرده بود، نتوانست مجوز نهایی را برای او بگیرد. ظاهرا سمیعی از این که آتیلا مشکلی برای کار در استقلال ندارد خیلی مطمئن نبود و البته برای همین هم خبر انتخاب و انتصاب او به عنوان سرپرست استقلال هرگز توسط رسانه باشگاه اعلام نشد. 

آتیلا حتی به تمرین استقلال هم رفت و همه از او به عنوان سرپرست استقلال یاد می‌کردند اما مجوز فعالیت او صادر نشد و سازمان لیگ هم به او کارت نشستن روی نیمکت را نداد. به همین دلیل همه بازی‌های استقلال را از روی سکوها دنبال می‌کرد. در نهایت هم مجوز فعالیت او صادر نشد و استقلال در همه مسابقات باقی مانده فصل مقابل تیم‌های فولاد خوزستان، نساجی مازندران، گل‌گهر سیرجان و پیکان بدون این که سرپرست داشت باشد بازی کرد و کیانوش رحمتی وظایف سرپرستی را انجام داد. 

سرانجام هم فصل به پایان رسید و حالا به نظر می‌رسد پرونده حضور آتیلا حجازی در استقلال کاملا بسته شده است. به این ترتیب استقلال فصل بعد را با یک سرپرست جدید شروع خواهد کرد.

1359