آتیلا حجازی : استقلال نباید کار را به اما و اگر بکشاند

آتیلا حجازی : استقلال نباید کار را به اما و اگر بکشاند

وبسایت رسمی فوتبالی- بازیکن قدیمی باشگاه استقلال می گوید با اوج گیری بازیکنان جدید استقلال این تیم شرایط بهتری پیدا کند.

                                                                                        

به گزارش فوتبالی به نقل از سایت رسمی فوتبالی، آتیلا حجازی بازیکن سابق استقلال در خصوص دیداردوشنبه شب مقابل السد قطر گفت: تیم السد در منطقه غرب آسیا یک مدعی و یک حریف قدر بشمار می رود ولی معتقدم که استقلال توانمندی آن را دارد که با تفکرات خوب شفر به نتیجه دلخواه برسد.
فرزند زنده یاد ناصر حجازی که با سایت رسمی باشگاه استقلال گفت وگومی کرد ، افزود: استقلال باوجود آنکه چند مهره کلیدی را از دست داد اما بازیکنان خوبی را مثل الحاجی گرو ، طارق همام ، مرتضی تبریزی جذب کرده که اگر آنها به هماهنگی آرمانی برسند قطعا برتری مقابل السد رقم خواهد خورد .
وی اضافه کرد: واقعیت این است که استقلال بازی آسانی درپیش ندارد و چون دردیدار رفت میزبان است نباید غفلت کند و به بازیکنان حریف اجازه خودنمایی بدهد ، چون اگر از السد گل دریافت کند طبعا در دوحه و در پیکار برگشت بامشکل مواجه خواهد شد.البته باید این نکته مهم رامدنظرداشته باشیم که شفر چم و خم کار را بلد است و بطورقطع سعی خواهد کرد نقاط ضعف خطوط سه گانه را ترمیم کند تا استقلال با شرایطی ایده آل به مصاف حریف قطری برود .


حجازی همچنین تصریح کرد: یکایک بازیکنان باید این نکته مهم را مدنظر داشته باشند که بازی دوشنبه برای نماینده کشورمان حیاتی است و آنها باید در ورزشگاه آزادی به یک نتیجه مناسب برسند تا کار به اما و اگر نرسد. امید وارم که مدیریت ،کادرفنی ، بازیکنان وتماشاگران راه را برای موفقیت استقلال هموارکنند و درنهایت بتوانیم در بازی رفت کار را تمام کنیم که به زعم بنده رسیدن به آن دور از دسترس نیست .