ستاره اسپانیایی رئال سوسیداد در رادار بارسلونا و آرسنال

ستاره اسپانیایی رئال سوسیداد در رادار بارسلونا و آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- میکل مرینو پس از عملکرد درخشان در یورو 2024، بار دیگر مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، یکی از مهم‌ترین گل‌های تیم ملی اسپانیا در چند سال اخیر، گل دقایق پایانی میکل مرینو به تیم ملی آلمان بود. هافبک 27 ساله اسپانیایی در دقیقه 119 دیدار حساس برابر آلمان به آسمان پرواز کرد و در حالتی نامتعادل توپ را به تور دروازه مانشافت و مانوئل نویر چسباند تا ماتادورها به دیدار نیمه نهایی یورو 2024 صعود کنند. 

اما عملکرد خوب این بازیکن به همین یک گل خلاصه نمی‌شود. او یک بازیکن ثابت در ترکیب تیم ملی اسپانیا نیست، اما هر زمان که به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد توانست برای تیمش مثمر ثمر باشد. او یک هافبک تنومند و در عین حال خلاق است. او به خوبی کنترل بازی را در اختیار می‌گیرد و با پاس‌هایش تیمش را به خوبی هدایت می‌کند.

او حالا یک بار دیگر توجه تیم‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرد. به نقل از فابریزیو رومانو، میکل مرینو همچنان یکی از اهداف اصلی بارسلونا در تابستان امسال به شمار می‌رود. آرسنال هم این بازیکن را دنبال می‌کند و او را یک فرصت خوب می‌داند. قرارداد مرینو یک فصل دیگر با رئال سوسیداد به پایان می‌رسد و شاید هزینه زیادی روی دست بارسلونا و آرسنال نگذارد.

اتلتیکو مادرید هم شرایط این بازیکن را تا چند هفته اخیر زیر نظر داشت، اما در حال حاضر خبری مبنی بر علاقه این باشگاه به خرید میکل مرینو وجود ندارد. باید دید در هفته‌های آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

1428