ادعای رومانو؛ مدافع بارسلونا به اتلتیکو مادرید پیوست

ادعای رومانو؛ مدافع بارسلونا به اتلتیکو مادرید پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که کلمنت لنگله، مدافع فرانسوی بارسلونا حالا در یک قدمی پیوستن به اتلتیکو مادرید قرار دارد و دیگر فاصله چندانی تا رسمی شدن انتقال او به جمع روخی بلانکو ها نمانده است.

به گزارش فوتبالی ، اتلتیکو مادرید در این تابستان به دنبال جذب مدافع است تا خط دفاعی خود را تقویت کند. یکی از گزینه های آن ها کلمنت لنگله، مدافع فرانسوی بارسلونا است. حالا فابریزیو رومانو، خبرنگار سرشناس حوزه نقل و انتقالات، مدعی شده است که کار انتقال کلمنت لنگله به اتلتیکو مادرید تمام شده است و فقط انتقال رسمی باقی مانده است.

در واقع کلمنت لنگله تا سال 2027 با بارسلونا قرارداد امضا می کند و به طور قرضی راهی اتلتیکو مادرید می شود. حضور لنگله در جمع روخی بلانکو های قرضی خواهد بود. گزینه خریدی هم در قرارداد او با اتلتیکو مادرید وجود نخواهد داشت.

کلمنت لنگله در حال حاضر 29 سال سن دارد. او در دو فصل گذشته به طور قرضی از بارسلونا به تاتنهام و استون ویلا رفته است و حالا هم در برنامه های هانسی فلیک جایی ندارد و قصد دارد به طور قرضی به اتلتیکو مادرید برود و زیر نظر دیگو سیمئونه کار خواهد کرد و باید دید که اوضاع برای او به چه شکل پیش خواهد رفت.

1471